BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
A fejlécet nagyon szépen köszönöm Mesi28-nak! Millió puszi érte :)

2010. július 24., szombat

Szimpatikus blogger..




Istenem, egy újabb díj. Pedig úgy érzem meg sem érdemlem. Azért nagyon jól esik, s köszönöm szépen Krissz-nek és Amy-nek.

5 dolog rólam.

1. Az első dolog, hogy alvajáró vagyok..és halál komolyan üveges tekintettel beszélek. Másnap pedig semmire sem emlékszem..pff..
2. Imádom a nagy kutyusokat, amik akkorák akár egy maci.
3. Pár nap múlva tényleg felnőtt leszek.. :)
4. Van egy négy éves szerelmem, aki megkérte a kezem.. :)
5. Ha valaki szeretne még megtudni valamit, akkor kérdezzen nyugodtan, s én válaszolok.

Akiknek tovább küldeném:

Ismét köszi nektek  :)
puszi
Anita

1 megjegyzés:

Mézes csili írta...

Wii!
Gratu-gratu a díjjjjjjééért!!!
Igazán megérdemled, ha én kapnék díjat, walszeg én is neked adnám!!!!

Alvajáró?! xD bocs, de igazán nem gondoltam volna... Számomra ez olyan, mint a "csak a mesékben van"-dolog, mert körülöttem senki nem műveli ezt az iparágat...
Egyszer elsétálhatnál csak úgy hozzánk:D Aztán reggel itt ébredsz..xD(inkább ne, mert a végén nem nézel körül az úton, és elüt egy eszevesztett gépjárműs)

Nagy kutya, nagy maci... Én a macikért jobban odavagyok..:)

Boldog 18-as szülinapot!!!(mégegyszer xD) Kaptál már valamit?
Na és mit fogsz legelőször felnőttként csinálni?
(úgy értem, nálunk ilyenkor éjfélig buliznak, és 00:01 perckor, amikor átlépik a gyerekhatárt valami különlegeset csinálnak...nálunk ez a divat..xD)

Wááá, megkérték a kezed? Nem mondod kommolyan! Lesz esküvő? Milyenre tervezed(szinte minden leánynak vannak kislánykori álmai...)? Várjunk, stop! Igent mondtál?
Ugye tudod, hogy most addig foglak zaklatni, míg ki nem paszírozom belőled a válaszokat!!! Wi, és milyen "Ő"? Mesélj, kérlek!

Hm..még valamit? Ez egy kicsit szűkös kifejezés az előbbi kérdésáradatomra..xD

nah puszancs: csili