BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
A fejlécet nagyon szépen köszönöm Mesi28-nak! Millió puszi érte :)

2010. július 25., vasárnap

Egy-két dolog..xd















Sziasztok!


Lenne egy két dolog, amit szeretnék veletek megbeszélni...:) És arra gondoltam, hogy egyben válaszolnék itt a chat-ben lévő dolgokra.


A képen tényleg a vőlegényem látható. Hát nem egy cukor falat? És tudjátok mivel lehet ezt a kis rulkót fegyelmezni, mikor rosszalkodik? A szülei azt mondják neki, hogy eltiltják tőlem, s már is úgy viselkedik, mint egy angyal :)

Az alvajárós dolog tényleg igaz. Bár hál isten nem történik meg minden éjszaka. Egy héttel ez előtt volt az utolsó. Akkor a nővéremet zaklattam. De olyan is van, hogy egyszerűen csak felülök az ágyamban, s beszélek, vagy elkezdek énekelni...A legjobb, hogy ilyenkor mindig kipihentebb vagyok :)


A szülinapomat pedig egy két napig tartó partival fogom megünnepelni.. :) De! Én szeretném veletek is, mivel én titeket is szeretlek. Ezért arra gondoltam, hogy pénteken csinálhatnánk egy chat-es bulit. De ha valakinek van még valamilyen ötlete, az légyszi írjon.

És örülök, hogy tetszik nektek az új dizi.
Csili te pedig őrült vagy..de én így szeretlek.

Majdnem elfelejtettem, de lenne itt még valami. Keresnék egy ideiglenes bétát. Mivel Ficsi-nek nagyon sok dolga van ezekben a napokban. Minden nap reggeltől estig próbákra jár, s építi színészi karrierjét.
De mint azt láthattátok vagyis olvashattátok, nekem szükségem van egy bétára, aki ellenőrzi a hibáimat, mert abból mindig van bőven.
Nagyon örülnék neki, ha lenne valaki, aki elvállalná. S segítene nekem, mikor Ficsi nem tud.
Előre is köszi mindenkinek.
puszi
Anita


1 megjegyzés:

Mézes csili írta...

Hali-hali!

a vőlegényed oltári cuki, vigyázz, mert felutazok hozzátok, és ellopom(a zsebemben lesz, ott kell majd keresni:P)!!!
Hm...nem kell fogaskéz, csak pár szó az Anitáról, és már ugrik is..:J Még a módszereket is a kezembe adtad :PP

Szegény nővéred! Wihiiij!
Am meg miért "hál istennek, hogy ritka", ha tőle pihentebb leszel?

Parti, he? hát csak bulizz, és lazulj, megérdemled!
A chates partiban nem biztos, hogy benne lehetek, mert a napokban utazunk a rokonokhoz, és nem tuom, hogy épp van-e netük, és, hogy este felengednek-e...(már ha estefele lesz:P)

Én? Őrült?! Áh, csak egy pöppet!*megrántja a vállát*--> Szeretsz? He? És mi lesz azzal a kis helyes kisfiúval a képen? Ne pazarold rám a sok szeretetet, neki kell MÉG tőbb...xD Lefogadom, hogy eleget kap, ha így ugrik a tőled való megvonástól..:P

Szegény Ficsi! Nyár van, mindenki pihen, neki meg nincs elég ideje, hogy minden jóra kijusson...Hiii, az szar...

Am meg, ha bétát akarsz, nem úgy kell kérni, hogy " valaki szánjon meg, és jelentkezzen", hanem személy szerint ki kell szúrni a kedvenced, és rákérdezni(mit gondolsz, én annó miért téged kértelek::xD)... Ha tételezzük fel, én írnék egy ilyen megszólítást, te sem jönnél hozzám, mert azt gondolnád, az pofátlanság, nem? De, ha nem így van, akkor szólj, és változttatok az etikai kódexemen xDD(azt sem tuom pontosan, mit jelent...:PP--.nem használom túl sokat ezt a kifejezést..xP0)

nah ok, én me-ek...pussz!

P.s.:
http://www.vampiressuckmovie.com/
ha még nem ismernéd..xD