BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
A fejlécet nagyon szépen köszönöm Mesi28-nak! Millió puszi érte :)

2010. július 12., hétfő

8.fejezet

Sziasztok!
 Ahogy igértem itt az új fejezet. Sajnos Ficsi-vel még nem tudtam beszélni, ez a fejezet teljesen az én munkám.
Így  engem hibáztassatok az esetleges hibákért. Remélem ismét kapunk komikat, s sikerül túl lépnünk a 7-es számot..Lécci..:) Egyébként nagyon örülök a 27 R.O.-nak, s a több mint 1113 látogatónak..nagyon boldoggá tesztek vele minket. ( A chat-es dolgot én már lezártnak tekintem. Mindennek két oldala van, s nem hiszem, hogy ezen érdemes lenne vitatkozni. Mindenkinek saját joga eldönteni, hogy melyik oldalt részesíti előnyben...huu..ez elég értelmetlen nem?..xd)
Puszy
Anita

9 évvel később..


- Bella! Bella, gyerünk, ideje felkelned.-hallottam meg Sarah hangját. -Ugye nem akarsz elkésni már az első napon?-kérdezte nevelő anyám. Én válaszként csak a párnába dugtam a fejem, ezzel is kinyilvánítva nem tetszésem.
- Öt perc múlva lent legyél.-figyelmeztetett, de hangjából kihalatszódott az elfojtott mosoly is. Az ajtó bezárult, ezzel is azt jelezve, hogy az öt percem rohamosan telik.
-Na akkor ideje kikelni az ágyból.-morogtam az orrom alatt, miközben lábamat próbáltam kiszabadítani, a paplanom szorításából.- Áucs..Remek..-megint sikerül produkálni magam.
- Jól vagy Kincsem?-kiabált fel Sarah.
- Jól vagyok, csak megbotlottam valamiben.-szóltam vissza, majd végre kiszabadítottam a csapdába esett lábamat, majd a fürdőbe siettem. Gyors fog mosás és mosakodás után, már csak a hajamból kellene kihozni valamit. Az éjszaka őrületes gubanc keletkezett belőle, amit nem lesz könnyű kifésülni.De arra meg már nem volt időm, hogy újra megmossam. Így amennyire csak tudtam, kifésültem, majd fogtam egy erős haj gumit, s azzal próbáltam összefogni hajamat. Kétszer áthúztam a gumin a hajam, de a harmadiknál, inkább csak félig, így olyan konty szerűre sikeredett, előre pedig kihúztam egy egy tincset. A szekrényből csak gyorsan kikaptam egy fehér felsőt, egy kényelmes farmerrel. Nem törődtem a ruhákkal, a divat nem az én világom. Még egyszer megnéztem a végeredményt a tükörben, s örömmel mondhatom, hogy néztem ki ennél rosszabbul is. Gyors felkaptam a táskám, és a kabátom, s már mentem is lefelé.
- Jó reggelt, a többiek?-mentem be Sarah-hoz aki már a reggelit pakolta ki az asztalra.
- Gyere ülj le és egyél. Britt is pillanatokon belül itt lesz. John-nak pedig korán kellett bemennie a céghez, így ő bent reggelizik.
- Értem, mondtam, miközben elvettem egy fahéjas pirítóst, s megkentem lekvárral. Imádtam Sarah főztjét, és engem is sűrűn tanítgatott, mivel ha ő éjszakás volt, akkor én főztem itthon.
- Hali! Na Bella, várod már a sulit.-ugrándozott be Brittany, majd az asztalról felkapot egy műzlis szeletet.
- Rettentően.-mosolyogta rá..a kapcsolatunk, nem valami felhőtlen. Teljesen különbözünk egymástól. Britt gyönyörű, szórakoztató, jól kijön a pasikkal, rengeteg barátja van, egyszóval minden ami én nem vagyok. S ezt előszeretettel hangoztatja is.
- Anya, ma a csajokkal átugrunk kicsit Port Angeles-be, persze, csak ha nem gond.- Sarah persze úgy is gond nélkül elengedi.
- És mi lenne, ha Bella is veletek tartana.- mondj nemet..mondj nemet...egy teljes délután a pompom lányokkal, számomra olyan lenne, mintha a pokolba kerültem volna.
- Én kétlem anya, hogy Bella ennek örülne.-mondta, s milyen igaza volt.
- Igaza van, és egyébként is, már én is megbeszéltem valamit mára Caroline-nal.-vagyis igazság szerint, mégsem, de remélem nem lesz más programja, s beugrik majd velem egy kávézóba.
-Oké, oké értettem.-tartotta fel Sarah a kezét.- De egyikőtöknek ma el kell vinnie azokat a tisztítóba. Hamarosan lesz a jótékonysági bál, amire fel kell készülnünk.-remek, pedig kezdtem azt hinni, hogy ez egy nyugis hét lesz, erre még itt van ez a bálos dolog is, amit fogalmam sincs, hogy fogok megoldani. Mert én tuti nem veszek részt rajta..
- Bocs, de nekem ma nem megy. Mivel végzős vagyok, hamarabb oda kell érnem.-a kis álszent..remek, akkor mehetek én.
- Majd én beugrom vele...-ránéztem az órára, s már így is késve indulok el. Britt már el is száguldott az új Audi-jával. Nekem egy 1950-es Chevy-m van, amit a saját keresetemből vásároltam. John többször felajánlotta, hogy vesz nekem egy újabb kocsit, de én mindig visszautasítottam. Már a tisztító felé tartottam, az idő, most is ugyan olyan hideg, s esős volt, mint az első napon mikor idejöttem. Emlékszem egy hét múlva, azért könyörögtem, hogy valaki zárja el végre a főcsapot, s süssön ki a nap. Akkor még egészen más volt. Brittany és én hamar összebarátkoztunk. S testvérként is viselkedtünk. Egészen a gimiig, ahol minden megváltozott.



Edward szemszög.

- Ajj! Gyerünk már! Olyan izgatott vagyok.-Alice teljesen bepörgött az iskola miatt. A többiek és én, a hátam közepére sem kívántuk ezt az egészet. A kíváncsi tekintetek, akik folyamatosan megbámulnak. A vágyakozásuk utánzunk, elég lelombozó. Alice-en kívül még Emmett volt az, aki szívesen járt iskolába. Szerinte jó mualtság nézni az embereket, ahogy küszködnek az iskola padban.
Az én kocsimmal mentünk, mivel kerülnünk kell a feltünést. Egy ezüst Volvo C30-as az enyém, amiben mind kényelmesen elfértünk, s már igyekeztünk is a helyi iskolához.
Hogy odaértünk, még elég sokan voltak a parkolóban, s mintha mindenki tudna az érkezésünkről. Bár ez egy elég kisváros ahhoz, hogy itt semmi ne maradjon titokban. Azért nagyon remélem, hogy nem fognak idejönni, s a kérdéseikkel bombázni.
- Ne legyetek már ilyenek. Nem lesz semmi baj. Láttam.-húzta ki magát hátul Alice, amjd kiszált a kocsiból. Persze rögtön kapott jópár figyelmes tekintetet, egészen addig, míg Jasper is kiszállt, s védelmezően átölelte derekát. Ezzel egy egész csapat fiú számára okozott boldogtalan reggelt. Rosalie esetében, talán még a nyáluk is kicsordult. Ami Rosalinak nagyon is tetszett, nem igazán bírta, ha valaki nem ismeri el a szépségét.
~ Hé öcsi, nem kérnéd el az én órarendemet is. Ha jól emlékszem Alice azt mondta az első óránk közös, szóval...-rábólintottam a kérésére, de fogalmam sem volt, hogy mit akar csinálni. Emmett az ellentétes irányba indult, ahol a tornaterem és a kondi is található.
-Idióta.-morogta az orra alatt Rose, aki nagyon is jól tudta miért akar oda menni Emmet. Amit most készségesen megosztott velem is. Emmett csak rá akar ilyeszteni az itteni srácokra, hogy még véletlenül se jusson eszükbe kikeszdeni Rosali-val.


Bella szsz:

Már csak öt percem van becsengőig. De még egy hülye parkoló helyet sem találok. Még gyorsan körbefurikáztam a parkolót, s miért is ne az épülettől egy nagyon távoli ponton találtam egy üres helyet. Gyors leparkoltam, majd igyekeztem is befelé.
- A francba, el fogok késni.-nem hiszem el, ez az átkozott tragacs. Kétlem, hogy ezt Mr Varner tolerálni fogja nekem. Már a folyosón szaladtam, mikor valakinek nekiütköztem. Olyan érzés volt, mintha egyenesen a  falnak rohantam volna.
- Ne haragudj, segíthetek.-nyújtotta felém a kezét, miközben én alaposan végignéztem. 
Aranybaran szemei voltak,s  hófehér bőre. Aki csak megpillantja, azt elfogja a rémület. És az izomzata sem valami barátságos látvány.
-Ömm..köszi.-fogadtam el a jobbját. Ahogy a kezéhez értem, olyan volt, mintha egy fagyos hókupacba nyúltam volna. Pedig egy cseppet sem tünt úgy, hogy fázik. Ezt az is alátámasztotta, hogy egy pólóban rohangál.
- Egyébként Emmett Cullen vagyok.-mutatkozott be, miközben elengedte a kezem.
- Az én nevem Isabella Swan, de szólíts csak Bella-nak.- Emmett arcára hírtelen ráfagyott a mosoly, s ismét alaposan végignézett. 

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggg(ez lenne a becsengő..xd)
- Ne haragudj, de nekem most mennem kell, Mr Varner már így is meg fog ölni.- majd ismét szaladni kezdtem, s már csak abban reménykedtem, hogy becsengő előtt beérek a terembe.

10 megjegyzés:

roberta írta...

Szia!
Nagyon jóD:
Emett reagálhatott volna ésszerűben is reagálni, de hát vámpírok:D
Bella meg hát akkor jó gyerek kora volt:D

bari írta...

Miért kellett abba hagyni???
Annyira jó lett, főleg amikor Emmett megtudta Bella nevét. (kuncog jó nagyokat.)
remélem hamarosan felnt lesz a friss.
pusz bari

Amy írta...

Szia!
Óóóóó....Ez nagyon érdekesnak ígérkezik!!!!!! Már alig várom, hogy ebből mi lesz, hogy Edward mit szól meg minden!
Imádtam!!!
Puszi!

Berniee írta...

Emmett ...jajj....
Moondjuk sztm en is igy reagáltam volna....
Amugy szuper lett es nagyon varom mar a folytatast ....

Netty írta...

Nagyon jó lett, ááá itt abbahagyni :)
Siess a következővel, kíváncsi vagyok Edward, hogyan fog reagálni majd :D
Pussz: Netty ^^

Névtelen írta...

rrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnngggggggggXDXDxD
am nem Emmett-re számitottam :D
de naon kiváncsi vok mi lesz mostmár..
Köszii
Puszii
Natii ŁŁ

Sophie írta...

Heló !
Sajnálom anita hogy eltűntem de "dolgoznom" kellett !!A kövi fejiben ígérem segítek amit csak tudok ! ÉÉÉSSS NAGGYON JÓ LETT A FEJI :d:d imádtam mikor Emmnek arcára fagyot a mosoly :D:D Király lett !!
puszinyuszi
Ficsi

Morcoska írta...

ÁTLÉPTÜK!!!
Amúgy király lett ez a fejezet.
Emmet-nek kigúvatt a szeme XD
Siess a kövivel.

Szandi írta...

Szia!
Nagyon jó feji lett! Hát Emmet aztán nagyot nézett...Kíváncsi vagyok a kövire! Siess vele, kérlek!
puszi: Szandi

Mézes csili írta...

Istenem, Te kis!!!!!
Így befejezni??!!
Hugh, basszus!!!
Lehetetlen egy alak vagy! ÁÁÁÁH!
Nah jó, megint csak vázolom a tényeket.
Itt ülök, a torkom kapar, sikítani akarok, olvasnék tovább, de nincs mit!
Volt már veled ilyen? Tudom, hogy valszeg, szal nem musz válaszolni rá..xD

EMMETTT!!! WÁÁÁÁ!
Ez lehetetlenség!
Várj csak!
5 éves volt, mikor elvitték az árvaházból. az a sok év, amit bejegyeztél, nem kéne lusta vén tatának lennie már?
Lusta vagyok visszanézni, mert hajamat tépném, ha eszembe jut, mekkora sebességgel olvastam, és most meg behízom a kéziféket...*már most a hajamat tépem*
Istenem nyár van, én meg kopaszan fogok rohangálni, le fog égni a fejem!!BLE!
majd küldök egy fotót;D
I Love Emmett!!!! Wááá!
Ammeg miért van két Edward kép? Van donora? KÉREM! Én is akarok egyet belőle!!

pussz
csiling

ui: siess ám azzal a kvivel!