BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
A fejlécet nagyon szépen köszönöm Mesi28-nak! Millió puszi érte :)

2010. július 28., szerda

Legkedvesebb kommentelő díj


Ezt én találtam ki, mert úgy gondoltam, hogy kellene egy olyan díj is, amivel azokat jutalmazzuk, akik hozzászólásaikkal segítik a munkánkat!

1. Tedd ki a logót az oldaladon!
2. Válaszd ki a kedvenc kommentelőd, majd írd ki a kedvenc kommented tőle!
3. Értesítsd őt a díjáról!
4. Küld tovább 5 embernek, hogy ők is kiválaszthassák a kedvencüket!
5. Hagyj náluk megjegyzést!

Bár minden komment fontos, s felmelengeti a szívemet.
Én Csili-t választanám. Azért mert tőle olyan komikat kapok, amiben igazán támogat, s mindig mosolyt csal az arcomra, mikor olvasom. Ugyan akkor nem fél figyelmeztetni a hibáimról..amiből mindig van bőven.
Danke schon Csiling !

A kedvenc komim tőle : 
Hugh...Megsirattál, kisasszony!
Vagy csak én vagyok ilyen érzelgős?

A véleményem nem változott, viszont megígértem, hogy elolvasom, és kíváncsi is vagyok a munkádra!

A munkád pedig tökéletes!
Sem mint olvasó, sem mint író, sem mint béta nincs hozzáfűzésem, azon kívül, hogy nagyszerű!
Ritka ilyen kiváló munkát látni...
Ez a tri pedig egyelőre minden oldalról tetszett!
A helyesírása kifogástalan( vagy csak én nem figyeltem eléggé), a töri hangulati anyaga kivételes, és a megfogalmazása is csodás!

Az eleje szánalmas. Úgy értem szánalmas az, hogy van ilyen. Pedig van. Gyönyörűen leírtad, és nagyon tetszett, hogy vissza tudtál ugrani ötéves korodba, és le is tudtad írni!

A vége pedig... Nem tuom, erre nincs mit mondanom. Úgy jó, ahogy van!

A chates kinyílvánulásról pedig még pár szót!
Egyáltalán nem akarlak megsérteni! Ne haragudj, ha mégis siikerült, nem akartam! Vagy tudod mit? Haragudj, az embernek szüksége van a haragra...persze csak mértékkel...
nah jó, most megyek, még vissza van hét fejezet, és hét komi!

csak sok szerencsét: csiling


4. Akiknek tovább küldöm.

4. Ivi
5. Bari 

Szeretném még megköszönni mindenki másnak is, aki rászán az életéből egy két percet, hogy írjon egy kis hozzászólást. Mert ez nekünk nagyon fontosak, s nagyban segítenek abban, hogy élvezhető fejezeteket írhassunk nektek.
Szóval ezer hála minden egyes kommentár-nak !

pusz
Anita





0 megjegyzés: