BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
A fejlécet nagyon szépen köszönöm Mesi28-nak! Millió puszi érte :)

2010. július 21., szerda

Egy újabb díj..




Először is nagyon szépen köszönöm Puszmónak ezt a díjat. Hihetetlenül jó érzés, hogy tetszik nektek az, amit csinálok.
Még egyszer köszi Puszmó (L)

Már annyi mindent írtam magamról..na de itt van ismét 7 dolog.. :)

1. Ez a második történetem, amit megosztok veletek. Az első a The Fantasyland volt.
2. Az első ember Bennina volt, akit elkezdtem olvasni.
3. Az önbizalmam a nullával egyenértékű.
4. Most kezdtem el olvasni a Sötét múltú lány című könyvet.  
5. Hiszek a természet felettiben..( nyugi még nem őrültem meg )
6. A legnagyobb álmom, hogy jó író legyek.
7. Két nagyszerű Bétám is van, akik nagyon sokat segítenek nekem, s akiket nagyon szeretek. Amy és Ficsi.


És akiknek küldöm..:)

Szerintünk mindnyájuk nagyon kiváló, s érdemes őket elolvasni.
puszi
Anita

0 megjegyzés: