BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
A fejlécet nagyon szépen köszönöm Mesi28-nak! Millió puszi érte :)

2010. július 28., szerda

Hmm..érdekfeszítő love sztory

Nagyon nagyon szépen köszönöm Dóri-nak, Netty-nek, és Puszmó-nak.
Ohh és még szeretném megköszönni Csiling-nek, akitől ismét megkaptam a Kiváló szerkesztő díjat.
Danke <3


Fogalmam sincs, hogy mit mondhatnék még..
1. Emmett jelleme hasonlít rám a legjobban. Mármint én szeretek gyerek lenni és bolondozni..:)
2. Imádom Ian Somerhalder-t.
3. Hisztis vagyok, ha felkeltenek.
4. Szörnyen szétszórt vagyok. A fejemet is elhagynám, ha nem lenne a nyakammal a testemhez kötve.
5. Egyébként nagyon szeretetre méltó tudok lenni.. :D

És akiknek tovább adnám...ez mindig olyan nehéz..xd


Thank you csajok! I love you!
Kiss

1 megjegyzés:

Mézes csili írta...

Gratu a díjhoz! Igazán megérdemled!
s köszönöm, hogy nekem is kiosztottál egyet! Kár, hogy nem lehet visszapasszolni :P Akkor megint kapnál tőlem egyet!!! :P

pussz: csili