BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
A fejlécet nagyon szépen köszönöm Mesi28-nak! Millió puszi érte :)

2011. január 31., hétfő

Egy újabb díj :)

Nagyon szépen köszönöm Nora017-nek a díjat. Ajánlom, hogy nézzetek hozzá, mert egy nagyon egyedi, saját történetet ír. Egy biztos, én imádom.

Akkor először is 5 dolog rólam:
- Barna szemem és barna hajam van. 172cm magas vagyok, átlagos alkattal :)
- A hétvégén egy saját szereplős történetnek lettem a társszerkesztője. Katt ide :)
- Nagyon szeretnék megtanulni dobolni.
- Az írás mellett még nagy kedvencem az éneklés..bár azt csak úgy, ha senki nem hallja :P
- Ha kívánhatnék hármat, akkor ez lenne az: - sikeres felvételi az általam kiválasztott egyetemre
                                                                   - egy saját könyv kiadása
                                                                   - úgy kapni sok-sok kommentet, hogy ne kelljen könyörögni, vagy alkudozni értük :p


És végül akiknek tovább küldöm :)

Krisz
Mesi28
Amy
Szandi
Lea

Én mindenkinek csak ajánlani tudom őket, hiszen fantasztikus írók, és sosem okoznak csalódást. Nem lehet mást, csak szeretni őket :)


És még valami:
Nagyon örülök, az újabb olvasóimnak, s a kommenteknek, amiket hagytatok. A frisst, s a kéréseket igyekszem teljesíteni, de ezekre általában csak hétvégén marad időm. Mint tudjátok, én nagy hajrában vagyok.
Puszi mindenkinek!
Anita

1 megjegyzés:

Krisz írta...

Szia, drága! :)

Most megleptél, ugye tudod? Egyébként pedig köszönöm, hogy többek között rám is gondoltál. :)
Szívszorító? Nos nem tudom, talán egyes részek azok, vagy épp lesznek. ;)

Még egyszer köszönöm!
További sok sikert és persze ihletet kívánok! ;)

Pusza, Krisz