BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
A fejlécet nagyon szépen köszönöm Mesi28-nak! Millió puszi érte :)

2011. január 28., péntek

34.fejezet

Sziasztok!
Ez a fejezet csak átvezető. Nem történik benne semmi lényeges, még is nagyon fontos. Tessék észrevenni a rejtett dolgokat.
J
A kommentek terén nem mondhatnám, hogy nagyon megeröltettétek magatokat, de most van egy ajánlatom. Ha a mai este és a holnap délelőtt folyamán összejön 10 db feletti hozzászólás, akkor már holnap hozom is a folytatást.
Mit szóltok?

És még lenen itt egy videó is, igazság szerint semmi köze a bloghoz, de én annyit röhögtem rajta, hogy úgy gondoltam veletek is megosztom.
Egyébként a matektanárom szerepel rajta. XD



Az idő rohamosan telt, s akármennyire is jól éreztem magam, lassan itt volt az ideje, hogy hazamenjek. Pedig olyan szívesen maradtam volna még egy picikét tovább.
-         Megyünk?- sóhajtottam Edward felé, aki csak bólintott egyet, majd kezet nyújtva nekem segített fel a kényelmes ágyról. Edward ágya meleg volt és puha, egyáltalán nem akaródzott elmenni. És persze az sem elhanyagolható, hogy a társaság is csodás. Egyszerű, hétköznapi dolgokról beszélgettünk, miközben egy-egy apró érintést váltottunk, s apró csókokat loptunk egymástól. De sajnos, most fájó búcsút kell vennem ettől a szobától, s Edward egy jó darabig biztos nem fog vissza engedni, legalább is addig, míg a barátai itt tartózkodnak. Az ajtóban még többször visszapillantottam, majd enyhén még integettem is a boldog perceknek.
-         Azért megkönnyezni nem kell.- mosolygott rám szerelmem. Azt hiszem Emmett nagyon is rossz hatással, van rá.
-         Én aztán nem is, csupán nem szeretnélek itt hagyni.- Húztam fel durcásan az orromat. – De ezek szerint te már örülsz annak, hogy megszabadulhatsz végre tőlem. – játszottam tovább a játékom.
-         Tudod, hogy nem így értettem. Én csak nem szeretném, ha a szüleid azt hinnék, tisztességtelenek a szándékaim. – nem bírtam ki nevetés nélkül, így persze lebuktam. – Elviselhetetlen egy nőszemély vagy, remélem, tudod. – nevetett ő is velem, majd egy hosszas csókot váltottunk még az ajtó előtt.
Ahogy a lépcső felé sétáltunk, Alice egy hatalmas mosolyt megeresztve táncolt elénk.
-         Hova-hova fiatalok?- kérdezte, s közben az a sunyi mosoly végig ott virított szájának bal oldali szegletében. – Gyere Bells, kerítek neked ruhát, amiben aludhatsz.- mondta, majd maga után húzva indultunk el a szobája felé. Edward körülbelül fél perc elteltével csatlakozott hozzánk. Valószínűleg addig tartott, mire felfogta húga szavait. Én személy szerint még mindig nem értettem, hiszen számomra nem adatott meg a gondolatolvasás képessége.
-         Alice, én kétlem, hogy anyáék örülnének annak, ha itt maradnék. – Próbáltam hatni rá, nem sok sikerrel.
-         Ezzel én is egyet értek, soha többet nem engedik ide őt, ha most nem viszem haza.- Szólalt meg Edward is.
-         Ne legyetek már ennyire begyepesedve. Az előbb beszéltem Sarah-val telefonon, s ő megengedte.- mondta büszkén.
-         Az még is hogy lehetséges?- kérdeztem.
-         Nem nagydolog, mondtam neki, hogy holnap korán reggel szeretnélek elvinni magammal vásárolni, s ha nem bánja, akkor ma itt aludnál velem. – Hangsúlyozta ki az utolsó szót.
-         Ó értem. - Kicsit zavarban voltam, hiszen most hivatalosan is a Cullen házban töltöm az éjszakát. Ugyan akkor elmondhatatlanul örültem is neki.
-         Most, hogy így mindent megbeszéltünk, Edward lennél szíves magunkra hagyni minket. – Tessékelte ki Alice a bátyját. – A többiek már elmentek vadászni, s hamarosan én is csatlakozom hozzájuk, de előbb még keresek Bellának pizsamát. – A többiek elmentek, s Ő is elmegy. Akkor ez azt jelenti, hogy csupán Edward és én leszünk itthon. Erre a gondolatomra nyelnem kellett egyet, hogy a hatalmas gombóc, ami a torkomban keletkezett, ne gátolhasson meg a beszédben.
-         Rendben, addig én megyek, készítek egy kis harapnivalót. – mondta szerelmem, majd magunkra hagyott.



Edward:


Nem hiszem el, hogy Alice efféle dolgokra vetemedik. Ha egy lépést sikerül előre tennem, akkor ő már is eléri, hogy kettőt lépjek hátra. Persze azt sem mondhatom, hogy én nem örülök, hisz mindenképpen Bellával maradtam volna az éjszaka, csak most éppen a helyszín változott. Ami aggasztott, hogy egy lélek sem lesz körülöttünk, aki esetleg le tudna szedni Belláról, ha szükséges lenne, vagy egyáltalán valaki, aki motiválna arra, hogy egy újjal sem érhetek hozzá. Ehelyett most még inkább aggódhatok azon, hogy a vágyaim felülkerekednek rajtam, s nem tudok ellenállni szerelmem csábító testének, miközben hozzám simul.  És ha ez még mindig nem elég, Ő egy EMBER, akinek vér csörgedezik az erejében, s b ármelyik percben eszembe juthat megcsapolni őt. Ha legalább Alice itthon maradni, ő biztos előre látná, ha baj történik, s akkor megakadályozhatna. De több száz mérföldre innen lévő helyről nem fog tudni időben ideszaladni.
-         Akkor én most megyek is. - Tipegett be kobold húgom a konyhába, Bellával a nyomában. – Aztán jók legyetek. –mondta, majd egy kacsintást dobott felém. Egyedül maradtunk. Időt sem hagyott arra, hogy megkérhessem, maradjon itt. A kis szemfüles biztosan előre látta, mit tervezek, ezért zárta rövidre a búcsút. Bezzeg én egy aprócska gondolatfoszlányhoz sem jutottam.
-         Minden rendben? Azt hiszem ennyi szendvics elég lesz. – mosolygott rám kedvesem, majd kivette a vajazókést a kezemből. Észre sem vettem, hogy egy tálcányi kenyeret vajaztam meg. Elővettem még a hűtőből sonkát, paradicsomot, uborkát, saláta leveleket, és szeletelt sajtot, és azt is kedvesem elé helyeztem, hogy az étel véglegesen is teljes legyen.
-         Olyan szótlan vagy. - jegyezte meg. – És egyáltalán nem válaszolsz a kérdéseimre. Ha zavarok, csak mond meg, nem fogok megharagudni, vagy hasonló. –biggyesztette le édesen ajkait.
-         Nem erről van szó kedvesem. Csupán elkalandoztak a gondolataim, s nem figyeltem oda. – átölelve derekat csókoltam meg, s azt hittem ezzel majd sikerül kiengesztelnem.
-         Értem. – Lett most ő szűkszavú, majd az időközben összerakott szendvicsét kezdte majszolni. Úgy látszik a félelmem, alaptalannak bizonyul, hiszen ha így folytatjuk, akkor semmilyen közeledés nem lesz kettőnk között.
Ismét sikerült elkalandoznom, s csak szótlanul figyeltem kedvesem minden rezdülését. Ő többször körbefutatta a tekintetét a konyhában, csak azért, hogy egy pillanatra ő is rám nézhessen, de ahogy tekintetünk találkoztak, ismét elkapta azt, és a vacsoráját tüntette ki figyelemmel. Nem volt egy gyors evő, minden falatot sokáig ízlelgetett, s alaposan megrágott, maj miután lenyelte, egy korty tejjel le is öblítette azt.
-         Azt hiszem, jól laktam.- dőlt hátra, s fél óra hallgatás után, ismét beszélni kezdett.
-         Örülök.- válaszoltam.
-         Ha most nem bánod, én elmennék fürdeni. Használhatom a zuhanyzódat?- kérdezte bátortalanul.
-         Nyugodtan, addig én megágyazok. – Nem adtam fel, ahogy ő sem, továbbra is tartottuk magunkat a távolságtartó, illedelmes stílushoz. – Törülközőt találsz bent, de ha bármire szükséged lenne, csak sikíts, itt leszek a közelben.
-         Ha suttogok is, meghallod, nem? Bár az is lehet, hogy még sem. – eresztett el, egy halvány mosolyt, majd drámaian távozott a fürdőmbe. Épp utána akartam lépni, mikor meghallottam, hogy Bella ruhái miként potyognak a földre. Így az ajtóban még is csak úgy döntöttem, hogy meghátrálok. Leültem az ágyra, s úgy hallgattam, miként cseppen a víz csodálatosan kecses alakjára. Elképzeltem, ahogy egészen a nyakától, a lábujjáig miként görgölőznek le a vízcseppek, s kezdtem igazán féltékenynek lenni rájuk. Féltékeny voltam, amiért ők minden este megízlelhették bőrének puhaságát, míg nekem csak elképzelnem sem szabadott. Kegyetlen az élet, még milyen kegyetlen. Erre csak akkor ébredtem rá igazán, mikor Bella kilépett a fürdőszobából. 

15 megjegyzés:

bogeszzz írta...

hali.
nagyon szuper lett :)
mik lesznek még itt :D :) xD
kíváncsi vagyok, hogy edy mit fog reagálni xD
pux

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon jó lett :D
Aranyos volt Alicetől hogy elkérte Bellát :)
Edward féltékeny a vízcseppekre XD
puszi

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon jó!!!
Nem bírom függő vég...:( azt nem szeretem...
remélem nemsokára lesz friss.

puszi Orsi.

Névtelen írta...

SZIA
NAGYON JÓ
A MATEK TANÁRODRÓL KÉSZÜLT VIDEOT MEG NÉZTEM ÉN IS NAGYON SOKAT NEVETEM RAJT
A NAGYON JÓ AZ IS
PUSZI

Berny írta...

Hűha kezd izzani a levegő ketejük közt,na ezt már szeretem! :d Remélem a te történetedben Edward nem olyan gátlásos mint az eredeti regényben és enged a vágyainak.Bocsi lehet hogy elég furcsának és sexistának hangzottak a fenti mondataim de nagyon beleéltem magam az olvasásba és elég érdekes résznél hagytad abba.Nagyon várom a folytatást :))

Szandi írta...

Szia!
Megint csak ugyanazt tudom írni, mint százszor, de ha igaz akkor igaz: Nagyon-nagyon jó fejezet lett! Nagyon várom már a végét, hogyan fog befejeződni. Rem meglesz a 10 komi és már holnap hozod!
Sok-sok puszi: Szandi
UI: A videó is nagyon tetszett! Ilyen jót még nem láttam, komolyan! :D

Névtelen írta...

Szia!
Húha húha ketten abban a nagy házban vajon mi lesz Edward engedni fogja magának vagy mégsem és valami szokatlan feszültség zavartság van a házban lehet érezni ahogy mindketten zavarban vannak vajon Bells hogy fog reagálni a dolgokra???És edward képzelgése nagyon is vágyik a barátnőjére de fél retteg és ahogy Bella megfog jelenni a törülközöben szerintem jó nagyokat fog nyelni a lány meg zavarban lesz agy tervezni fog valamit??Annyi kérdés gondolat elmélet alig várom hogy megtudjam melyik lesz igaz:)
Melinda

Road írta...

Váó:D
Ez ám a jó feji:D
Nagyon, nagyon tetszik.
Edward és Bella is megijedtek kissé..:/
Alice meg jól keveri a kártyát.:D
Kíváncsi vagyok mi lesz ezek után::D
Mihamarabb hozd a kövit:D
Köszii, đóri

zeno írta...

Szia!
Ez nagyon jó!Bella és Edward egyedül a Cullen házban a kis cselszövő kerítőnő jóvoltából!Nagyon remélem Edward nem tudja visszafogni magát....érdekes éjszaka!

zeno írta...

Szia!
Edward milyen kis visszafogott lett,ahogy kettesben maradtak,bár a gondolatai igencsak vágyakozók.Remélem csak nem bír magával,és bella is "besegít" egy kis ösztönös csábítással,az első lépés megvolt,csak Te csúnyán abbahagytad...

dona írta...

Ó,ez nagyon jó!A két szerelmes zavarban!Visszafogott,vágyakozó Rob ,és kicsit zavart Bella.Remélem egy kis csábító Bella lép be a türcsiben,és vágyakozó Rob felülkerekedik a "védjük meg bellát szörnyeteg énemtől" Robon...

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon jó, mint az előtte való részek is. Remélem történni fog valami izgalmas.
Csak így tovább.
Pusssz

Névtelen írta...

Szia!

Hűha, nagyon izgi helyzet alakult ki! Csak úgy izzik a levegő. Kíváncsi vagyok mi lesz itt még!
Nagyon várom a folytatást!

Névtelen írta...

nagyon jó lett
alig várom már a kövi fejit

Katelin írta...

Hali :) Tök szép az oldalad, csak már hiányolom a frisst:) Én most tettem fel a 3.fejimet, pls nézz be és komizz!! egy csere?(csak ne a chatbe válaszolj!)
buterflys-land.blogspot.com