BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
A fejlécet nagyon szépen köszönöm Mesi28-nak! Millió puszi érte :)

2011. január 10., hétfő

Válaszok!

Nagyon sok kérdést kaptam most, hát úgy gondoltam, hogy megválaszolok párat. Persze csak a rejtelmesség keretein belül. Vagyis inkább azt mondanám, hogy a helyére teszem a dolgokat.

1. Zongorázik e Edward vagy sem?
 Én most nem terveztem, de ha szeretnétek beleveszem a következő fejezetbe. Már van is egy ötletem, hogyan lehetne ezt kivitelezni. :)

2. Hogyan szándékozol folytatni a történetet? Megmarad a történet kerete, mint pl.: a három vámpír megjelenése, Edward elhagyja Bellát..stb? Vagy teljesen más fordulatot vesz?

Nos, szerintem már eddig sem maradtunk meg az eredeti történeteknél, így teljesen biztosak lehettek benne, hogy semmilyen ahhoz hasonló esemény nem lesz benne, mint az eredeti könyvekben. Az, hogy ettől függetlenül belekerülnek e bizonyos szereplők, még nem tisztázódott le bennem sem teljesen.

3. Volturi, s miért nem esett több szó róla?

Lehet, hogy ezt nem sikerült elérnem, de próbáltam kihangsúlyozni, hogy Edward mennyire nem szeretné, hogy Bella még jobban belemerüljön a vámpírok világába. Ezért próbálja őt minden információtól megvédeni. De természetesen később ez még vissza fog ütni rá, s lesz itt még galiba. Szóval ígérem, hogy kaptok majd egy részletesebb bemutatást is a Volturiról, csak előtte még történnie kell egy két dolognak: ;)


4. Kik lesznek a vendégek? A Denalik, vagy a Volturi?

Erre csak annyit mondok, hogy mozgósítunk mindenkit! Mi értelme lenne békességben hagyni a mi kis drága szerelmeseinket? Hol lenne abban az izgalom? Szóval..MINDENKI!! (akit csak el tudok képzelni..hehe)

5. Mikor jön a következő fejezet?

Ha a pletykák igaza, s nem lesz pénteken nálunk iskola, rendhagyó okból kifolyólag, akkor csütörtökön hozom a következő fejezetet. Mivel a péntek nekem a legnehezebb napok közé tartozik, így kizárt, hogy szabadnap nélkül is tudjam hozni. A szombati friss persze mindig aktuális!

Remélem minden kérdésre sikerült válaszolnom. Ha mégsem, akkor nyugodtan tegyétek fel nekem komiban :)
pusz
Anita

0 megjegyzés: