BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
A fejlécet nagyon szépen köszönöm Mesi28-nak! Millió puszi érte :)

2010. december 3., péntek

Hűséges olvasóknak



"Ezzel a kis képpel szeretném felhívni mindazok figyelmét, akik vagy hasonló helyzetben vannak, mint én magam (azaz, nem díjazzák a munkájukat kritikával) vagy csak elegük van abból, hogy nem tudnak elolvasni egy-egy fejezetet, mivel nincs meg az elegendő komment határ.
Arra kérek mindenkit, akinek van saját blogja, hogy tegye ki ezt a képet az oldalára, és tüntessünk az ellen, hogy az általunk szerkesztett és rengeteg munkával fenntartott blogjainkat ne kelljen felfüggeszteni, szüneteltetni vagy éppen bezárni! Bírjuk rá a névtelen és nevüket felvállaló olvasóinkat arra, hogy egyetlen percet rászánjanak még az idejükből arra, hogy kritikájukkal javítsák a blog fejlődését."


/Szozsa914 (Zsani)/

Teljes mértékben egyet kell értenem ezzel a felhívással. Már én is számtalanszor kifejtettem a véleményem ezzel kapcsolatban, de szinte mindig süket fülekre találtam. Rengeteg munkánk van benne egy-egy fejezet megírásában, s mindezt miattatok csináljuk S én nem hiszem, hogy lehetetlent kérünk. Többször kihangsúlyoztuk, hogy a legnagyobb ihlet adók TI vagytok számunkra. Mert minden amit csinálunk- amit leírunk, legyen az egy vers, novella, fanfic, vagy egy saját történet- azért tesszük, hogy elnyerjük vele a TI tetszéseteket. Azonban, ha nem kapunk véleményt, akkor örökösen kétségben élünk majd, s ezek a kétségek vezetnek gyakran a szünethez, bezáráshoz, az írástól való eltávolodáshoz. Saját tapasztalatból mondom ezt. Én minden fejezetet végig görcsölök, s el sem hiszitek mekkora megkönnyebbülést jelent elolvasni az első kommentet, hogy talán még sem alkottam egy szörnyűséget. De nem csak az első számít, minden egyes hozzászólás fontos, s ezért könyörgünk érte. Nem azt kérem én se, hogy ajnározzatok. Azt szeretném, ha leírnátok a hibáimat, hogy javítani tudjak rajtuk, hogy elmondjátok belőletek milyen érzést vált ki az éppen aktuális fejezet.

 Nagyon szépen köszönöm a rendszeres kommentelőknek, hogy mindig számíthatunk rájuk, s hogy véleményükkel ők maguk azok, akik előrébb viszik a történetet. 
Mert TI vagytok, akik a csodát megalkotják, csak éppen más fogja a tollat. :)

Köszönöm a figyelmet!
Sok puszi!
Anita




0 megjegyzés: