BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
A fejlécet nagyon szépen köszönöm Mesi28-nak! Millió puszi érte :)

2010. december 7., kedd

Legyen karácsonyi ajándék, vagy sem?

Amint a cím is mutatja, ez a fő kérdés, ami most foglalkoztat. Azt hittem, hogy ez egy nagyon jó ötlet, de most már kezdek kételkedni benne. Egyetlen, azaz egyetlen egy ötletet sem kaptam. Persze, ha nem akartok tőlem semmit olvasni, csak a Walk to remembert én azt is megértem, csak úgy éreztem jó lenne egy kis változatosság. Azért én még bizakodok, s megvárom ezt a hetet..hátha :)
Ha még sem kapok semmit, akkor az 5 meglepetést leszűkítem egy-két novellára.
Szóval, ha szeretnél olvasni tőlem, egy általad kitalált történetet, akkor kérlek írj nekem.
Címem: ancsa012@citromail.hu

Puszim!
Anita

4 megjegyzés:

bogeszzz írta...

legyen én pont most küldtem neked mailt :)

Zsuzsi írta...

Szia!

Legyen,de sajnos nekem most nincs kézenfekvő ötletem,de ha egy eszembe jut én is írok egy mailt! :( :) Remélem azért lesznek meglepetések!!!! :)

Zsuzsi :)

Natii írta...

Sztem is legyen.. :)

Dewiroh írta...

Én is nagyon szeretnék karácsonyi ajándékot!!! *kuncsorgó fejet vág*
Öhm....viszont jó ötlettel jelenleg én sem tudok szolgálni, de amint eszembe jut valami, küldöm hozzád az ihletet!
Pussz:
Dewi
Ui.:írtam komit a 30. fejihez!