BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
A fejlécet nagyon szépen köszönöm Mesi28-nak! Millió puszi érte :)

2011. március 5., szombat

Szomorú vagyok!

Kedves olvasók!


Nagyon, rettenetesen szomorú vagyok, amiért ezt teszitek velem. Eddig nem szóltam, próbáltalak titeket ösztönözni, beletörődni abba, hogy mindenkinek van elfoglaltsága, s hogy esze ágában sincs a legtöbb olvasónak azzal foglalkozni, hogy én mit érzek. Én a szívem lelkem kiteszem értetek, de ti mit adtok cserébe? Miért érzem azt, hogy csak kihasználnak? Legyen meghívós az oldal? 
Vagy én már nem tudom mit tehetnék, mi az, ami arra ösztönözve 85! embert, hogy képes legyen összehozni pár sort? Olyan sokat kérek? A negyedét nem kérem annak, amit mások elvárnak, de lehet, hogy ez azért van, mert rosszabb vagyok, mint bárki más, s ezért nem érdemlem meg? Lehetséges.
 A lényeg, hogy most nagyon komolyan elgondolkoztam. Már az elejétől fogva úgy terveztem, hogy két részből fog állni ez a történet. S az elsőnek hamarosan vége, de most már úgy gondolom, hogy nem lesz második. Véglegesen lezárom a történetet, s lehúzom a rolót!
Hát azt hiszem ennyi lenne.
Kellemes éjszakát mindenkinek!
Anita 

7 megjegyzés:

Frana írta...

Neeeeeeee neeeeeee neeeeeee
könyörgöm folytasd nagyon szeretem amit írsz.
Csak szinte soha nem találok szavakat hogy fejjezem ki magam!!! Tidom hogy nem mentság én is blogot írok és télleg rosz érzés ha senki nem kommentel.
De mostantól már írok legalább egy két mondatot hátha ez segítene!!

Pussy:Frana

Ui:Folytasd könyörgöm!!!!

Anita írta...

Szija!

Sajnálom, de ezt még alaposan át kell gondolnom. Nem fogom lezáratlanul hagyni a történetem, de hogy aztán lesz e folytatás...? Hát az még a jövő kérdése. Úgy gondolom sosem kértem többet egy-két mondatnál :) Azért köszönöm, hogy most írtál :)
pusz
Anita

Névtelen írta...

Szia!
Elhiszem hogy nagyon rossz érzés , de az a kevés aki ír az igazán szereti a sztoridat én nagyon is barátnőm linkelte be a történetedet h nagyon jó olvasd el én megtettem és nagyon megszerettem.Kérlek olvasd kár lenne ha egy ilyen jó történet eltűnne én nagyon szomorú lennék annyi jó történet fejeződőtt be csak úgy kérlek ne tedd te is ugyan ezt.
Melinda

Berny írta...

Jaj ne már!Ne zárd be a bolgot.Mingig igy járok.Mire megszeretek egy történetett az iroja vagy megunja irni,vagy elszáll az ihlet...stb.Ritka az az iro aki be is fejezi a történetet.
Tudom milyen az,amikor nem kapsz annyi hozzászolást amennyit szeretnél,áés azt is tudom,hogy a hozzásolások segitenek és öztönöznek a folytatásra,de ezért ne zár már be a blogod.
Én nagyon bizom benne,hogy meggondolod magad.
Puszi Berny

Becca írta...

NEEEEEE csináld. Én annyira szeretem a történetedet. Ez az egyik kedvenc Edward-Bella töri amit olvasok(pedig sokat olvasok ám:D)És ezt nem nyalizásként mondom, hanem ez az igazság. Na jó, beismerem én sem szoktam sokszor véleményt írni, pedig tudom hogy illene. Igazából az én blogomon sem írnak nagyon véleményt,eddig azt gondoltam hogy biztos nagyon sok dolguk van, és most hogy így leírtad mit érzel azt hiszem teljesen ,megértelek. De tényleg nagyon jó a törid, és kár lenne ezt abbahagyni. Az előttem szólónak igaza van,a hozzászólások tényleg biztatóak, ösztönzőek meg ilyesmi, és attól még hogy mostanában nem érkezik annyi amennyit vártál ne zárd be. Biztos sok munkát és időt ölsz bele az írásba, de megéri mert nagyon jól írsz. Úgy hogy.....LÉCIIIIIIIIIIII
Kitartás=)
Puszy

Névtelen írta...

Szia!
Ilyet még viccből se mondjál. Ez a történet nagyon-nagyon jó, nem hagyhatod abba.
Remélem meggondold magad és hamar folytatod.
Kérlek jó gondold át.
Pusssz Kinga

Szandi írta...

Én is arra kérlek, hogy neeee!!! Nagyon jó a törid, é smások csak lusták,l de te ne foglalkozz ezzel és folytasd!!! Kérlek!!!
Szandi