BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
A fejlécet nagyon szépen köszönöm Mesi28-nak! Millió puszi érte :)

2010. november 13., szombat

Filmajánló! és egy kis ízelítő..:D

Sziasztok!

Nem szoktam ilyesmit csinálni, de ez olyas valami, amit úgy érzem, hogy meg kell osszak veletek. Az én lelkemhez nagyon sokat tett hozzá ez a film. Emlékszem, mikor először láttam, mennyire megmozdított. S arra, hogy mennyire sajnáltam, hogy az embereknek nincs ilyen felfogásuk, mint annak a kisfiúnak. nagyon szeretném, ha megnéznétek. A könnyeket mindenkinek garantálom, ezért jó sok zsebkendőt készítsetek be.


Egy kis ismertető: A jövő kezdete
 Az iskolába érkező új tanár nem túl egyszerű házi feladattal lepi meg diákjait: váltsák meg a világot. Aki jó jegyet akar év végén, az tesz valamit, amitől jobbá válnak a dolgok. Ez persze csak vicc. De Trevor komolyan veszi. Fantasztikus tervet eszel ki, amely, ha beválik, fokozatosan tényleg mindent átalakíthat. Csupán három emberen kell segítenie hozzá, és meg kell ígértetnie velük, hogy köszönetképpen ők is segítenek három-három másik rászorulón.
Az akció első lépéseként Trevor befogad házukba egy hajléktalant. Anyja persze nem tűri a hívatlan vendéget, és rövid úton kidobja, de ezzel nem veszi el fia kedvét. Sőt: a fiú újabb segítő-akciót tervez, és még ő sem sejti, tettei mekkora hatással lesznek mindannyiuk életére.

Azt hiszem mást nem mondhatok. Ez a pár mondat magáért beszél, s remélem, hogy felkeltette az érdeklődéseteket.








Ízelítő:

Már kezdett elegem lenni a mai napból Hiába bizonygattam mindenkinek, hogy Edwarddal nincs köztünk semmi. Még azok az emberek is megtaláltak akiket nem is ismerek. Hála az égnek, már csak két órám volt hátra, s mehetek haza. 
- Szia Bella! Ebédelsz velem? Vagy ma Edwarddal leszel?- kérdezte Caroline, mindent sejtő mosollyal az arcán.
- Kérlek, ne kezd már te is.- Nyafogtam, s barátnőmmel együtt bementünk az ebédlőbe. Szerencsénkre nem volt hosszú a várakozó sor, ezért hamar megkaptuk azt, amit szeretnénk. Én csupán egy salátát, s egy narancslevet vettem. Nem voltam igazán éhes, de az energiára szükségem volt, hogy túléljem a nap további részét is. Igazán reménykedtem benne, hogy hamarosan megfeledkeznek az emberek rólam, s nem leszek többi az iskola leghíresebb pletykájának a főszereplője.
- Mivel nem vagy hajlandó megosztani velem semmilyen szaftos kis részletet, a bimbózó kapcsolatotokról, ezért inkább nem faggatlak tovább. Mesélj, milyen volt a mai napod? - Carol pontosan tudta, hogy kell szurkálnia engem. Ezek az apró megjegyzései mindig telibe találtak. Persze nem adtam meg neki azt az örömet, hogy ezt tudja, ezért csak megráztam a fejem, s mintha nem mondott volna semmit kezdtem el vele fesztelenül beszélgetni.
- Nem volt semmi extra. Már csak két órát kell megúsznom felelés, s dolgozat nélkül, aztán mehet a próbára, majd haza. - fejezetem be beszámolóm.
- Szóval ma is összemelegedhettek Edwarddal.- úgy látszik csak nem unja még. Nem is idegesített volna, ha nem tudtam volna nagyon jól, hogy alig pár asztallal arrébb 5 tökéletesen halló vámpír hallgatja beszélgetésünket. 
Mielőtt reagálhattam volna, láttam barátnőmön, ahogy megdermed, s mérgesen tekint valakire. Mielőtt azonban megfordulhattam volna, hogy lássam ki váltott ki ilyen viselkedést Barátnőmből, éreztem, hogy valaki a nyakamba borított a mai ebédjét.




Remélem tetszik nektek ez a kis ízelítő annyira, hogy még írjatok három komit.
pusz
Anita




10 megjegyzés:

bogeszzz írta...

szia.
ááá...biztos az a hülye liba volt brittany:9
siess a kövivel rem gyorsan össze gyűlik3 komi:)
pux

Soma írta...

Én is rávoksolok.
még egy komi.

Névtelen írta...

Szia!
nagyon izgalmas biztos vagyok benne h Britt vagy Rose bár őt nem hiszem mert Edward azt biztos h nem hagyná..ÁÁá nagyon jó lett!
Melinda

Szandi írta...

Ohhooo, biztos ami biztos, Brittany volt, fogadjunk. Jajjj hozd már az a fejezet! Nagyon várom, a filmet pedig ha lesz időm valamikor, megnézem, de az lehet, hogy már télire is átcsúszik.
Puszi és várom a fejit nagyon nagyon nagyon: Szandi

Szandi írta...

Jahh, és ugye Bella nagyon ki fog akadni? És veszekedni fog a talán Brittel? Jajj annyira várom már.

Névtelen írta...

Remélem Edward megvédi Bellát mindenki előtt és maga mellé ülteti!

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon jó ez a kis ízelítő!Annyira várom az egész fejit!Jaj,és én már ezt a filmet láttam.Nagyon jó csak az a baj hogy nagyon szomorú,és a végét azt kívánnám bárcsak ne láttam volna mert az rettenetes!De nagyon tanulságos,és ilyet valaki a való életben is elkezdhetne!Siess kövi fejivel!

Zsuzsi

Evelyn írta...

Uristen!!! alig várom a folytatást!!!nagyon kiváncsi vagyok h ki az!!!

Evelyn írta...

szia

3 és fél orája irtam ide komit. Azért irok megint mert megnéztem a filmet, egyszerüen fantasztikus volt. Alig birok irni mert nem látok a könnyeimtől. ezért nem is gyarapitom a szót, csak megakartam köszönni ,hogy fölraktad ide a filmajánlót! lehet h soha nem láttam volna a filmet. Köszi

pusz Evelyn

Névtelen írta...

úristennnnnn
te jó égg.... :D azta de ki volt az?? áááá
:( siess a kövivel.