BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
A fejlécet nagyon szépen köszönöm Mesi28-nak! Millió puszi érte :)

2010. október 31., vasárnap

25. fejezet

Sziasztok!
Ismét 10 komit szeretnék kérni tőletek, hisz szünet van. Azt hiszem, most mindenkinek van ideje rá, hogy lefirkantson egy két sort.
Egyébként nagyon jól sikerült a szalagavatónk! Mert a pöttyös az igazi!
pusz
Anita

Bella szemszög:

Edward ajkai tökéletes összhangban mozogtak az enyémekkel. Az érzés, ami átjárta a testemet, teljesen elsöpört, szinte ledöntött a lábaimról. Már nem érdekelt más, csak Ő, s az, hogy mindig ilyen szorosan tartson a karjaiban. Hogy a napfény illata körüllengjen, s édes, fagyos leheletét mindig magamon érezhessem.
- Khm..khm..-Szakított félbe minket, egy igen erős torok köszörülés. Így kénytelenek voltunk elengedni egymást, s én már gondolatban a pokol legmélyebb bugyraiba űztem azt, aki megzavart minket. Persze rögtön vissza is szívtam, mikor megláttam, hogy Sarah tágra nyílt szemekkel, enyhe mosollyal az arcán bámul minket.
- Anya? Én megmagyarázom..mi csak.- Kezdtem volna magyarázkodni, de Ő megállított, s udvariasan megkérte Edwardot, hogy hagyjon magunkra, mert szeretne velem kettesben beszélgetni. Nem tudom miért, de Edwardnak hatalmas vigyor ült ki az arcára, mintha valami olyasmit tudna, amit én nem.
- Na és akkor most mesélj! Először is hogy kerültél ide?- Simogatta meg a homlokom, mire én hátrahuppantam, s nagyot sóhajtottam. Hiába tudom mi történt a múltban, Edward mivoltja, még mindig rejtély előttem.
- Nem történt semmi különös, csak elájultam, Edward pedig aggódott, s rögtön mentőt hívott.- Próbáltam gyorsan lezárni a témát, hogy gyorsan szabadulhassak. Persze az én drága nevelő anyukám nem így gondolta.
- Csak nem az asztma miatt történt?- Bújt elő belőle az orvos. Ez aztán semmi jót nem ígért nekem, az egyszer biztos. - Egyáltalán ki vizsgált meg, s miért nem nekem szóltak?- Lett hirtelenjében dühös.
- Anya nyugodj meg, Edward az apukájának szólt, így Dr.Cullen vizsgált meg, s Ő is mindent rendben talált, egyszóval semmi szükség újabb vizsgálatokra. Ami pedig az asztmámat illeti, már egy jó ideje nem volt vele problémám. Szerintem csak az volt a gond, hogy nem ettem rendesen, s leesett a vércukorszintem. Ennyi az egész, de ígérem, mostantól jobban odafigyelek magamra.
- Értem. Hát ajánlom is, hogy ne forduljon elő többet.- Dorgált meg, ami nem volt túl hatásos, mivel végig nevetett. - Nos de ha már itt tartunk, nem lehet az ájulásod oka ez a fiú:- Remek, már ő is csak kigúnyol.
- Nem, biztosan nem azért történt, tekintve az alig pár perce történthetett, mert ha neked lenne igazad, akkor most eszméletlen állapotban kellene lennem, nem pedig Edwardról fecsegnem veled.
- Jó-jó, nem kell leharapni a fejem. És akkor ti most ketten....? Hm..nem is tudom, hogy mondják ezt manapság a fiatalok.
- Anya, nem járunk együtt, sőt nem hiszem, hogy valami is van köztünk.- Bár én belülről nagyon is tudtam, hogy ez hazugság, mert teljes mértékig oda vagyok Edwardért, s azt is ki merem jelenteni, hogy igen is szeretem őt. De hogy az érzés kölcsönös e? Nem tudom.
- Ugyan kincsem, engem sem ejtetettek a fejemre. A vak is láthatta, hogy több van köztetek egyszerű barátságnál. - csóválta meg a fejét, mire ismét sikerült kiprovokálnia tőlem egy enyhe kiakadást.
- Igen, nagyon is jól tudom, hogy a barátok nem csókolóznak, s azt is tudom, hogy részemről ez több mint barátság, de az ő nevében nem beszélhetek. És ha nem haragszol, nem szeretnék erről tovább beszélni.- feleltem, s zártam le a témát.
- Ahogy gondolod, de jobban kellene bíznod magadban. Elbűvölő lány vagy, s biztos vagyok benne, hogy Edward is tudja ezt.- mondta, majd felállt mellőlem, s elindult az ajtó felé.
- Köszönöm anya!- szóltam még utána, mielőtt kilépett volna az ajtón.
- Semmiség aranyom, most megyek, elintézem a papírjaidat, hogy majd hazajöhess velem.- mondta, majd magamra hagyott.


- Szabad!- Szóltam ki, majd Edward mosolygós feje kukucskált be a félig nyitott ajtómon, s lépett beljebb a küszöbről.
- Szia! Azt hittem már hazamentél.- Kellemetlen volt, így beszélgetni vele, tekintve a történteket. De amint láttam, őt is aggasztja valami.
- Beszélhetnénk?- Telepedett le ismét mellém, s fogta meg a kezem. Azonnal átjárt egy bizsergető érzés, s a szívem majd kiugrott a mellkasomból. Beszélni nem bírtam, ezért csak bólintottam, hogy hallgatom őt.
- Mond csak, miből gondolod, hogy én nem szeretlek téged?- Tért azonnal a lényegre, mire nekem ha ez még lehetséges még jobban elakadt a lélegzetem is.
- Te hallgatóztál?- Vetettem be a "legjobb védekezés a támadás" módszert.
- Fogalmazzunk úgy, hogy nekem messziről is kiváló hallásom van, de ne térjünk el a lényegtől. Bella szeretném, ha valamit jól bevésnél, abba a kis csökönyös fejedbe.
- Chh..nem is vagyok csökönyös.- Nem válaszolt, csak rám mutatott, mintha azt akarná, mondani, hogy most is azt csinálom, így kénytelen kelletlen befogtam a szám. S hagytam, hogy végigmondja monológját.
- Tudnod kell, mit érzek irántad, de ahhoz, hogy megérthess, néhány titkot meg kell osszak veled. Szeretném, ha bíznál bennem, s ez csak úgy lehetséges, ha mindketten őszinték leszünk.- Már alig vártam, hogy végre kimondja, arra már rájöttem, hogy Edward több mint egy egyszerű ember, de kitalálni még se tudtam hogyan lehetséges mindaz, amit véghez vitt.
- Bella én..én egy őrülten szerelmes vámpír vagyok.- Azt hiszem életemben nem nevettem még ilyen jót, mint most. Még hogy vámpír.
- Most komolyan Edward, rég nevettem ilyen jót, de ugye azt te sem hiszed, hogy én beveszem mindezt. Vámpírok nem léteznek.- Látszott rajta, hogy megsértettem, amiért nem hiszek neki.
- Nem hülyéskedtem Bella.- mondta teljes komolysággal, s őszinteséggel a hangjában, amitől most már megijedtem. A kis hang egyre csak azt szajkózta a fejembe, hogy meneküljek, de mintha földbe gyökereztem volna bámultam a szemeibe, s kezdtem el a számat harapdálni.
- Akkor most ki fogod szívni a vérem?- kérdeztem meg tőle ijedten, s most rajta volt a sor, hogy kinevessen engem.
- Mi nem vagyunk olyanok, nem bántjuk az embereket.
- Akkor nem is igaz, hogy a vámpírok vérrel táplálkoznak?- Vágtam bele a szavába ismét, mire ismét kaptam egy halk kuncogást.
- Tudod azt hittem, hogy majd sikítva rohansz el mellőlem, ha megtudod az igazat, de te még is itt ülsz, s úgy fecsegsz velem, mintha egy jelentéktelen dolgot mondtam volna el.
- Az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy jelenleg a döbbenettől meg se tudnék mozdulni, no meg nem tűnsz egy félelmetes fenevadnak-kuncogtam rajta.
Ó..- Nem mondott többet, csak kutatni kezdett a táskájában, majd kitépett az egyik füzetéből egy lapot, majd írni kezdett rá. Nem tudom miért csinálta ezt, de miután végzett a kis irományával, közelíteni kezdett felém, aztán a hátára dobott. A szívem kihagyott egy ütemet, mikor ruganyos léptekkel kezdett az ablakhoz sétálni velem.
- Arra kértél bizonyítsak. Hát akkor kapaszkodj!- mondta, majd kivetette magát az ablakon.


pusz
várom a megjegyzéseket..ha jó , ha rossz akkor is :)

13 megjegyzés:

kácsa írta...

Hali!

Edward most komolyan egy emberrablást hajtott végbe?
De nagyon jó lett és nagyon várom a frisset!

Puszika!:) :D

kácsa írta...

ja és első komi!

Szandi írta...

Óhohoh.... micsoda fejezet! IMÁDTAM! Nagyon jó lett! Várom és várom és várom a kövit. Kíváncsi leszek Bella mit fog hozzá szólni. :D Jajj de télleg non jó feji lett!
Puszi: Szandi

Névtelen írta...

Szia!!
Ooo OOO OOOOO hát ez nagyon jó lett.És a csók jaj istenem úgy örültem de Bella édesanyja vagyis mostohaanyja nagyon kedves és aranyos hihetetlenül nagy éleslátással.Ám a beszélgetés biztosan kínos lehetett a lány számára.Edward szavai pedig nos én se hinném el hanem csak jót röhögnék először ám a bizonyítások nos húha kíváncsi leszek erre és a papírra mit írhatott Edward?Vajon h miért tűnt el és Bella?:)
Nagyon nagyon várom a folytatást a"csökönyös kis buksidba fejedbe"ezen kuncogtam.Csodás szép imádnivaló fejezet.
És örülök hogy jól sikerült a szalagavatód!!Remélem hogy sok örömbe lesz még részed!!
Melinda
Melinda

Névtelen írta...

EEEEEEEEEEEeeeeezaz!!!!

Összejönnek!!

A rétre viszi?

Soma

Krisztina írta...

Jujjj ez nagyon jó lett nekem nagyon tetszik.Ahogy Edward kivetette magát az ablakon Bella biztos szívrohamot fog kapni:DxD.Na jó nem:)
Még egyszer gratulálok nagyon jó lett várom a kövit!!!!!Siess;)

Névtelen írta...

OMG! ez nagyon tetszett :P már kiváncsi vagyok a következő fejezetre :P fúúúú, Bella nevelő anyját igen birtam xD de mért kellett félbe szakitani őket? olyan aranyosak voltak xD már várom a következő részt :)
Puszi: Beus

Bethliz írta...

Szia!

Nagyon jó lett. Várom az új részt, remélem most majd rögtön el is tudom olvasni lesz rá időm.

Nikó írta...

sya. hát ez is eszméletlen feji lett szokás szerint. :D (Y)grat....és az a csóók *-*....remélem a rétre mennek :D
pusy

Névtelen írta...

Szia.jó lett a feji nagyon tetszik.én is remélem hogy a rétre mennek na meg remélem hogy fogják őket leszidni mert ellógtak:D.várom a kövi fejit siess:).
Puszi:Edina

Sophie írta...

EHHÖÖ :D:D ez aztán a fejiii ::D:D nagyon jó volt :D:D :D:D imádom :D végree edward & bella love :D:D
puszóó
Ficsi

Névtelen írta...

Szija!
Kurva jó lett ez a rész is. Várom a folytatást. Kíváncsi vagyok h fog bizonyítani :D
Puszi: Viki

^^GreenGirl^^ írta...

Szia nagyon jó lett:D siess a kövivel pusziii