BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
A fejlécet nagyon szépen köszönöm Mesi28-nak! Millió puszi érte :)

2010. október 14., csütörtök

Válaszok..:)

Szandi kérdései:

Mikor lesz friss?
Mint ahogy azt az előző bejegyzésben már írtam, most szükségem van egy kis időre, hogy összeszedjem magam. S az iskolában is kissé ellaposodjanak a dolgok. Pontos időpontot nem merek mondani, mert ha valamit megígérek, s nem úgy alakul, az nagyon kellemetlen érzés. Bár megsúgom, hogy a kommenttekkel mindig lehet ösztönözni. A másik törimnél volt úgy, h napról napra hoztam a  fejezeteket. De ezért nektek is kell tennetek.

Mik fognak még itt történni? Hány fejezetes lesz a töri? Tervezel belőle másodikat is?

Hmm..hmm..nagyon sokat agyaltam, hogy még is milyen kulissza titkokat osszak meg veletek. Először is a töri azt hiszem körülbelül 40 fejezetes lesz. S egy hatalmas New moon szindrómával fog véget érni. És igen, szeretnék második részt, de lehet, hogy még meggondolom magam. A bétámnak már mondtam, hogy lehet megölöm majd Bella-t. Egy biztos, hogy ha így történne, akkor slussz ez a  vég..nincs feltámadás:) De én erősen kétlem, hogy ezt az opciót fogom választani.


Az egész testem remegett, annyira közel volt, szinte éreztem édes leheletét. Ajkai hívogatóan szétnyíltak, ő mégsem mozdult. Csak ült, s varázslatos szemeit az enyémekbe fúrta. A cérna ott szakadt el, mikor apró kis nyelvével végigsimított domborodó alsó ajkán. Másodpercek törtrésze alatt nyomtam a számat az övére, s kezdtem el ízlelgetni.  A csoda, mit akkor éreztem, szavakkal kifejezhetetlen. Mikor már éreztem, hogy Bellának szüksége van egy kis levegőre, elhúzódtam tőle, de kezeinket szorosan összekulcsoltam. 
Aztán olyasmi történt, amire sosem számítottam.


Remélem örültök ennek a kis ízelítőnek. Azért persze a poént nem lövöm le. :D ( Én a helyetekben nem lennék olyan biztos, hogy ez egy Edward szemszög..wáháháháhá)


Nikó kérdései:

Mit tervezel a jövőre? Szeretnél esetleg az írásból megélni?

Most érkeztem el ahhoz a részhez, mikor el kell döntenem, hogy mi szeretnék lenni. Oda, ahonnan már nem lesz visszaút. Minden vágyam, hogy újságírást tanulhassak. S nagyon-nagyon remélem, hogy ez az álmom teljesül. Ha mégsem, akkor disagner leszek..:) Valami csak összejön..XD
Már 7 éves korom óta az az álmom, hogy legyen egy saját könyvem, így mielőtt meghalok...(rem az nem 2012-ben lesz) azt mindenképp meg fogom valósitnai!

Mennyi időbe telik megírni egy fejezetet? Miből merítesz ihletet? Ki támogat?

Egy fejezetet körülbelül 3-4 óra alatt meg tudok írni, de persze ehhez ihlet is szükséges.
Minden nap agyalok azon, hogy miről kellene írnom, hogy mit nem kéne beleraknom. A legnehezebb számomra elkezdeni egy fejezetet, azt hiszem ez az első bekezdésekben meg is látszik. De aztán, mikor már belejöttem, nem is kell gondolkozzam azon, mit írjak le. A szavak maguktól jönnek, én pedig automatikusan ütöm le a billentyűket, vagy írom a szavakat. Azt hiszem nagyon sok ihletet tudok meríteni utazás közben (bejárós vagyok), de az élményeim, tapasztalataim is nagyon sokat segítenek.
Az anyukámra, s a nővéremre mindig számíthatok. Szeretnek, s támogatnak a céljaim elérésében.

Miért szereted ezt csinálni?

Talán ez a legnehezebb kérdés. Nem mondanám azt, hogy ez számomra csak hobbi, s azt sem, hogy azért, mert író szeretnék lenni (bár milyen jó is lenne). Ezek túl sablonos válaszok lennének, s ha már őszinteséget ígértem. Számomra az ez az egész az életem részévé vált. Nem is tudnám elképzelni az életem nélküle. A megnyugvásomat jelenti. Olyan pici korom óta kötődik hozzám, hogy lehetetlennek érzem, hogy egyszer végleg abba hagyjam az írást. Sajnos nem tudok mást mondani.


Jenna kérdései:

Melyik szereplő hasonlít rád a legjobban? Milyen vagy a valóságban?

Lehet, hogy ez vicces, de leginkább Emmett. Állandóan hülyülök, s a poénjaim enyhén szexuális beállítottságuak..(bár ez a fejezetekben nem tökröződik), Ugyan akkor azt is mondták már rám, hogy rosszabb vagyok, mint három Bella együtt véve a szerencsétlenségemet tekintve.
A valóságban olyan vagyok, mint minden korombeli lány. Talán egy kicsit fiúsabb vagyok, mint az átlag.

Mi a legszebb dolog,a mit valaha mondtak neked?

A volt barátom nemrégiben azt mondta nekem, én vagyok a hibás, amiért nem képes szerelmes lenni. mert mindenkiben engem keres, s mindig csalódik, mikor rájön, hogy még egy olyan, mint én nincs ezen a földön.

Nikki kérdései:

Tervezed, hogy írj valami saját történetet, mármint nem Twilight alapú fanfictiont? Ha igen, akkor mit?

Igen, mint azt már mondtam tervezek saját történeteket is. S már ki is találtam egyet. De jelenleg nincs rá időm, hogy belefogjak. Ez lesz az utolsó ficem, amit megírok, s aztán már csak saját történetekkel fogok jelentkezni.De nem szeretnék sok mindent elárulni róla. A címe: Átkozott szerelem.


Remélem mindenki kíváncsiságát kielégítettem. Ha esetleg valakinek még eszébe jutott valami, akkor ma még megteheti, hogy feltegye a kérdését.
Sok-sok cuppanós!
Anita

1 megjegyzés:

Szandi írta...

Na igen, mivel ma is feljöttem az oldalra, és én az ízlit el is felejtettem kommentálni. Tehát :D
HA NEM EDWARD LESZ AKI ELŐSZÖR MEGCSÓKOLJA BELÁTT, AKKOR KERESHETSZ EGY BÚVÓHELYET, MERT NEKED ANNYI!!! :D igen, igen :D Am csak annyit mondtál, hogy ne legyünk annyira biztosak benne, de azt nem mondtam, hogy 100%, hogy nem ő lesz. Na úgyhogy ennyit akartam. Ja és még valami :D Várom a frisst! Pusszancs. Szandi