BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
A fejlécet nagyon szépen köszönöm Mesi28-nak! Millió puszi érte :)

2010. október 11., hétfő

Kérdésözön!!!

Sziasztok!

Tudom..tudom, azt mondtam eltűnök, de nem bírom ki, hogy egy nap legalább tízszer ne nézzem meg mi történt kicsi blogomon.
Úgy szeretek nektek mesélni, ma is nagyon izgalmas napom, teljesen fel vagyok lelkesülve. Azt hiszem jót tesz nekem majd ez a kis szünet, s majd aztán újult erővel,  jobbnál jobb fejezeteket tudok majd nektek hozni.
Rá kellett jönnöm, hogy igazság szerint nem is a kevés megjegyzés, vagy éppen a kevés szabad idő, ami hibás azért, hogy ezt a döntést hoztam. Kicsit elfáradtam, kiürültem.
Most érzem szükségesnek azt a kis időt, hogy lelkileg összeszedjem magam. Hatalmas változások vannak most az életemben. S minden ömlesztve jön és nagyon megterheli a lelki világom.
Na de visszatérve az eredeti okra, ami miatt most ezt a bejegyzést írom. Mostanában egyre több oldalon látom, hogy a szerkesztők felajánlják az olvasóknak, hogy bármilyen kérdést feltehetnek nekik.
Hát most én is megteszem ezt. Úgy érzem, ez egy nagyon jó lehetőség. Kérdezhettek a töri alakulásáról, az elkövetkező részekről, vagy akár rólam is. Mindenre őszintén fogok válaszolni.


Hatalmas pusszantás!

Anita

2 megjegyzés:

Szandi írta...

Na hát akkor első bejegyzés...
Én arra lennék kíváncsi, mikor lesz friss??? Na jó, jó. Igazából arra,-de a frissre is kivi vagyok - hogy nagy vonalakban mik fognak még itt történni és, kb. hány fejezetes lesz a töri, esetleg lesz-e második rész?
Egyelőre ennyi...
Puszi neked: Szandi

Nikó írta...

sya, örülök, hogy azért mégsem tűntél el teljesen :D. Nah, engem több dolog is érdekelne:D, pl, h mit tervezel késöbb, szeretnél e az írásból megélni , ilyesmik. :D
A másik pedig hasonló, mint amit szandi írt, szóval pár "kulisszatitoknak" örülnék :D :))) *-*

pusy niki