BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
A fejlécet nagyon szépen köszönöm Mesi28-nak! Millió puszi érte :)

2010. szeptember 20., hétfő

Nah ebből elég!

Még sosem bántottak meg ennyire. Ma kaptam email-t. Egy bizonyos Tina küldte nekem. Azt hittem ledobom magam a földre, mikor elolvastam. Egyrészt nem tudom mivel érdemeltem ezt ki. Másrészt pedig semmi valóság alapja nincsen. Megvádoltak, szitkozódtak, majd végül megfenyegettek. Hogy lehet valaki ilyen rosszindulatú?
Bemásolok nektek egy kis részt belőle:


Te mocskos prosti!- jó kis köszöntés..pff
Olyan kis szemét vagy, hogy merted ellopni más történetét? Bár gondolom semmi fantáziád ahhoz, hogy sajátot csin, ezért máshonnan nyúlod le. Csak nem éppen jóval kezdtél ki kiccsilag. Hát nincs benned tartás? Olyas valakitől kell lopni, aki órákat küszködik vele? Te rohadt kis ribanc, szivem szerint felképelnélek....Jobban teszed, ha azonnal törlöd ezt a blogot, különben nagyon megjárod te kúrva!!!!!



Azt hiszem, valaki szórakozik velem, ugyan is, mikor megpróbáltam neki e-mail-ben válaszolni, akkor nem engedett, mivel már nem létezett az a cím.
Így úgy döntöttem itt válaszolok neki. 
Soha egyetlen mondatot sem loptam senkitől. Minden egyes fejezetet magam csinálok. Még segítséget sem szoktam kérni. Szóval kikérem magamnak, hogy bárhonnan is összelopkodtam volna. A blogot, pedig semmi képen nem fogom törölni!! Ezt jobb ha megjegyzed. Tőlem aztán küldheted a hülye kis leveleidet..magasról..
Én tisztában vagyok az igazsággal, s miattad nem fogom abbahagyni.
A trágár szavaidat, pedig tartsd meg magadnak, ha már ennyire szemét egy alak vagy!


Nagyon sajnálom, de úgy éreztem, ezt le kell írnom. El sem tudjátok képzelni mennyire felzaklatott a dolog. Egy órán keresztűl csak sírtam, hogy miért pont én? Mit követtem el, hogy ezt érdemeljem?
Nagyon remélem, hogy ha most Tinácska olvassa a levelem, s legalább lesz benne annyi, hogy ha nem is itt nyílvánosan, de tőlem email-ben bocsánatot kér. Bár kétlem. Az ilyen emberek csak akkor boldogok, ha bántanak másokat. Ez esetben engem. De egy biztos egy rosszindulatú ember miatt én nem hátrálok meg. S bármikor kiállok az igazam mellett!!

Nah és ha már így belelendűltem, akkor csakis Tinácska kedvéért jelentem, hogy Szerdán lesz friss!
pusz
Anita



7 megjegyzés:

bogeszzz írta...

hali.
Igazad van nem érdemes az ilyen emberekkel foglalkozni lehet, hogy olvasott már hasonló blogot és én is olvastam már két vagy esetleg több olyan blogot amik hasonlítottak egymásra, de ez még nem jelenti azt, hogy egymástól lopják az ötleteket megjegyzem már nekem is eszembe jutott valami hasonló mint amit te is írsz még mielőtt elkezdtem volna olvasni a blogot, de nem lett belőle semmi.
Szerintem szuper a törid és jól is írsz ne foglalkozz az ilyen szemét alakokkal, gondoljon amit akar ha neki az jólesik, hogy másokat bánthat, ha meg ez a véleménye mennyen a sunyiba és ne olvasson téged.
És örülök, hogy folytatod az írást:)
pux

Krisssz írta...

Szia!
Ne törődj vele! Nem érdemes. Az ilyeneket csak sajnálni lehet, hogy ennyi esze van.
Ha van valami mondadója normálisan is lehet közölni nem kell ilyet írni. Éppen ezzel ásta el magát. Nem hiszem, hogy bárki is komolyan venné a "fenyegetését". (Röhög a vakbelem amikor ezt fenyegetésnek hívom)
Szóval csak fel a fejjel, őt meg szard le. Sajna vannak ilyenek.

Road írta...

tetszik a hozzáállásod;)
így tovább:)
ne keseregj az ilyen emberek miatt, mindig lesznek ilyen emberek, akik csak féltékenyek:(
ez mutatja milyen jó vagy:P
Mi imádunk, és örülök, hogy szerdán kappunk egy fejit;)
Puszi, đóri

Bethliz írta...

Szia!

Egyetértek, a többiekkel, nem kell foglalkozni az ilyennel. Lehet másnak is volt már hasonló ötlete.
De, én már elég sokat nézegettem a különböző történeteket ahhoz, hogy találjak hasonlókat, mégis másokat.

Ne hagyd abba 1 szemét valaki miatt véletlen sem. Amíg neked öröm írj!!

Várom az új rést!!

Puszi: Bethliz
UI.: Kiraktalak a blog listámba.

Nikki írta...

Már az is durva,amit írt,de hogy helyesen se tudta leírni,na az már nagyon fájt!Nem tom,lehet,hogy én vok túl...de azért ezzel 4.-ben kibuknál,Tina...És nagyon-nagy szemétség volt!Nem tom,lehet,hogy hiányoztál etika,vagy viselkedés kultúra óráról,de ilyent tenni HATALMAS BUNKÓSÁG!
Remélem valaki tudja,ki is írta ezt a levelet,és mindenki nevében laposra veri!
pux:Đ

Névtelen írta...

Sztem sem törődj vele..
az ilyen egyáltalán tutira nem ír blogot..
én nem írok .. de mindig is csodálom azokat akik írnak..
Te csak ne foglalkozz vele nagyon jól írsz és nagyon nagyon sajnálnám ha abbahagynád.
puszi
Natii

Névtelen írta...

Szia!
Már nem is azért én rengeteg blogot olvasok örömmel és észrevenném ha loptál volna ahogy azt a levél író is írta igaz tirpák paraszt módon már elnézést.Nem értem hogy miért ilyen gonosz valaki hogy a saját félelmeit és szenvedéseit vetíti ki másra megalázza leordítja fejét és bele is rúg még.Ez undorító dolog.Elhiszem h kiborultál ideges lettél mert te tudod a saját igazadat ahogy abban én is hiszek.Továbbá örülök annak hogy felülkerekedtél ezen a dolgon és már csak azért is megmutatod hogy ilyen jó vagy h új fejezetet raksz fel.Jó hozzáállás és követendő példa. Nem is kéne kell ezzel foglalkoznod fontosabb szebb dolgok várnak rád mint pl a szalagavatód az érettségi (igaz ez annyira nem szép)illetve hogy az olvasóid mennyire elismernek.
Nos ez a véleményem!!Én olvasni foglak!!!!!!!:D
Melinda