BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
A fejlécet nagyon szépen köszönöm Mesi28-nak! Millió puszi érte :)

2010. június 26., szombat

Díj

Hali!
Nem, ez még nem a friss, de már arra sem kell sokat várnotok.
Amiért ilyen aranyosak vagytok, mindent megteszek, hogy még ma hozhassam nektek a 3.fejezetet..bár lehet, hogy nagyon fogtok utálni érte..nah mind1..nem árulok el inkább semmit:)


 Megkaptam ezen blogom első díját..ez..ez valami, huu hihetetlenül jó érzéssel tölt el, nem is az, hogy díjat kapok, hisz tudom, hogy vannak akik sokkal jobban megérdemelnék nálam, mégis boldogsággal tölt el a  tudat. De a legnagyobb öröm számomra, mikor olvasom a hozzászólásokat. Komolyan, hihetetlen, néha azt hajtogatom, hogy ez nem is velem történik, csak képzelem az egészet.
Nem lelkizek itt tovább, csak szeretném nektek megköszönni, hogy így támogattok:)
Nagyon szeretlek titeket:)

Nagyon szépen köszönöm a díjat Amy-nek. Talán még nagyobb öröm számomra, hogy egy olyan tehetséges blog írótól kaptam, mint ő.
Köszi még egyszer..:)


Huu..akkor 7 dolog rólam:)

1. Imádok aludni, nagyon hisztis tudok lenni, ha valaki felkelt.
2. Csoki zabáló vagyok..nem is értem hogy lehet nélküle élni.
3. Két testvérem van, akik az őrületbe kergetnek, de nagyon imádom őket.
                                                      4. Gyűlölöm azokat, akik kínozzák az állatokat.
                                                      5. Szeretek a kisgyerekekkel játszani.
                                                      6. Legnagyobb vágyam, hogy egyszer legyen egy saját könyvem.
                                                      7. Nem utolsó sorban imádom a twilight-sagat, s a blogokat olvasni.

A 7 blog, akiknek küldöm..
Dugong
Ivy
Bari
Ward
Lilly
lea88
Szandi

Én nagyon szeretem őket, s csak ajánlani tudom mindenkinek, nagyon tehetségesek.
pusz
Anita

ui.: Remélhetőleg ma friss..:)
Persze csak akkor ha szeretnétek.

0 megjegyzés: