BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
A fejlécet nagyon szépen köszönöm Mesi28-nak! Millió puszi érte :)

2010. augusztus 8., vasárnap

16.fejezet



Sziasztok!
Most én javítottam, bocs a hibákért! Úgy döntöttem nem emelem egy darabig a kommentek számát, hisz túlzásokba sem szabad esnem. Nagyon szépen köszönöm azoknak, akik írtak. Igazán sokat jelent.
Tehát a kövi ismét 15 komi után jön.
pusz
Anita


Bella:


- Dehogy is nem! De egy cseppet se félj, mert van egy tervem!-mondta barátnőm,  majd elkezdett húzni maga után. Épp hogy le tudtam kapni a kabátom a fogasról, annyira sietett.
- Hova megyünk?-kérdeztem meg tőle.
- A nénikémnek van egy ruha boltja Port Angeles-ben, s arra gondoltam, hogy szétnézhetnénk ott. Tudod, ott mindenféle jelmezek,  ruhák megtalálhatók. Olyan, mint egy kisebb bazár.
- És én erről miért nem tudtam eddig?-vontam ismét kérdőre, hisz imádtam az ilyen helyeket. Jó szórakozásnak tartottam, hogy akármibe beöltözhetek. 
- Mert nem kérdezted.-mondta már a kocsimban ülve. - De jobb lesz, ha igyekszel, mert így a végén lemaradunk mindenről.-Sürgetett, mire sikeresen elindítottam a furgonomat. Barátnőm idegesen dobolt végig a lábával, s nem volt valami biztató. Vagy azt hajtogatta, hogy nem fogjuk megtalálni a megfelelőt, vagy az időhiányra panaszkodott. 
- Nyugodj már meg egy picit. Tíz perc, s ott vagyunk.- Már tényleg kezdett az agyamra menni.


Alice:

Már nincs sok időm, s még Bella ruháját is be kell csempésznem. Jaj olyan gyönyörűek lesznek együtt. Mesébe illő pillanat lesz. 
Kilopóztam a házból a ruhával, a mit eddig sikeresen elrejtettem, s már rohantam is Port Angeles felé. Miután kiértem az erdőből, emberi tempóra kapcsoltam, majd fogtam egy taxit. Hisz még sem futkoshatok fényes nappal itt. Kifizettem a sofőrt, aztán egy hátsó ablakon belopóztam. A ruhát felakasztottam egy vállfára.
- Sziasztok! Clair néni?- Hallottam meg Caroline hangját. Még gyorsan eligazítottam a ruhát, aztán távoztam is. 

Bella:

- Szervusztok aranyom!- Jött oda hozzánk egy idős hölgy, majd kaptunk tőle egy-egy puszit. - Nektek nem készülnötök kéne arra a híres bálra?- Nézett ránk kérdőn.
- De igen, csak Bella-nak még nincs ruhája. Néni, muszáj gyönyörűnek lennie.- Kacsintott Caroline a nénikéjére, aki csak mosolygott barátnőm hevességén.
- Szóval fiú van a dologban?- Bökött engem oldalba. - Na gyertek, hátha találunk valamit. De azóta, nem kaptunk új holmit, mióta te itt jártál. Szóval nem tudom mik az esélyeink.- Mindketten lebiggyesztették a szájukat.
- Tudom, hogy csodákra vagy képes. - Még váltottak egy gyors ölelést, aztán belevágtunk a megfelelő ruha keresésébe. Rengeteg vicces dolgot találtam, s a legtöbbet fel is próbáltam. De ilyenkor mindig lehurrogták a fejem, hogy nem koncentrálok eléggé. A nénike folyamatosan Edward-ról kérdezősködött, én pedig nem győztem hárítani. Le sem tagadhatná, hogy Carol az unkahúga.

Egy órával később kezdte elveszíteni a báját ez a hely. S a lelkesedésünk is alább hagyott. Én már majdnem beletörődtem, hogy az otthoni ruhámat kell viselnem, s mindenki őrültnek fog tartani.
Ekkor azonban, megláttam őt. Megbújva kandikált ki hátul egy ruha kötet mögül. Nem is értettem, hogy kerülhette el eddig a figyelmem. 
- MEGTALÁLTAM!- Kiáltottam oda a többieknek, akik azonnal csatlakoztak hozzám. Mindhárman ámulattal néztük a ruhát. Derékig szorosan tapadt az emberre, aztán pedig kecsesen omlott szét egy hatalmas harang alakban. A felső része élénk rózsaszín, a szoknya pedig hófehér, amit további rózsaszín virágok díszítenek. Kelőképpen volt elegáns, s nem volt az a habosbabos túlzás, amitől az ember lánya elhányja magát.
- Ezt a ruhát nekem találták ki!- Lekaptam a ruhát, majd magam elé helyeztem, s úgy kezdtem el billegetni magam a tükör előtt.
- Gyere, bújj bele, s lássuk hogy áll.- Húztak az egyik öltöző felé. Féltem, hogy valami nem fog stimmelni. Hogy majd nem lesz jó rám. Vagy talán túl kövér vagyok ahhoz, hogy ezt a ruhát felvegyem.
- Lehet, hogy ez mégsem olyan jó ötlet. -Hátráltam meg az öltöző előtt.
- Inkább nem mondok semmit. Befelé! Most!- Majd a hatás kedvéért lökött rajtam egyet. Carol-nak is be kellett jönni, mert egyedül nem tudtam volna belebújni. Először a szoknyákat vettem fel, aztán pedig a fűzőt, aminek volt egy olyan része, ami tovább haladt a szoknyámon.

Izgatottan léptem ki a tükör elé. Eddig lesütött szemeimet, most felemeltem, s magam is meglepődtem, hogy mennyire jól állt. Mintha egyenesen rám öntötték volna.
- Akkor már csak a hajad van hátra, s egy kis smink.- mondták, majd miután átöltöztem, leültettek egy székbe.
- Nem akarok lábatlankodni. Már így is olyan sokat segítettek.- Hajtottam le a fejem, s már készültem rá, hogy felálljak, de visszanyomtak a helyemre, s megint kaptam pár mérges pillantást, hogy maradjak nyugton.
- Ezzel mi is kikapcsolódhatunk egy kicsit. Aztán meg jó egy kicsit megfiatalodni mellettetek.- Kuncogtak egyet barátnőjével. Majd miután Carol is helyet foglalt neki láttak a hajunknak. Míg a hajammal bajlódtak, én addig egy magazint lapozgattam. Közben már a hajsütő vas is előkerült. További fél óra munka után megnézhettem, mit alkottak. Először Caroline-t vettem alaposan szemügyre. Az ő hajába nagyobb hullámokat varázsoltak, s ez által teljesen eltűnt az a kócos hatás, ami eddig jellemezte. Két oldalt egy kicsit fel is tűzték, csupán egy tincset hagytak szabadon lógni. 
- Nagyon szép vagy!- Mutattam rá, mire barátnőm kicsit elpirult. Nem volt hozzászokva a bókokhoz, ahogy én sem.
- Te sem panaszkodhatsz.- Vágott vissza, arra ösztökélve, hogy végre nézzem meg önmagam. Így a tükör elé fordultam. Azt kell, mondjam nagyon is tetszett az, amit láttam. Az én tincseimből is göndör fürtöket varázsoltak, annyi különbséggel, hogy az én hajamnak úgy körülbelül a fele a tarkómnál egy virág alakú konty volt. Elől pedig két vastagabb rész csattal le volt simítva, ezzel elegánsabb hatást elérve.
- Ez tényleg gyönyörű.- Magam sem hittem volna, hogy belőlem ki lehet hozni valami ilyesmit. 
- Szerintem is nagyon jól sikerültek. Köszönjük szépen.- Adott egy puszit a nénikéje arcára, majd miután én is elmotyogtam egy köszönömöt, elindultunk haza.


 
2 órával később.


- Caroline? Biztos nem lesz ez így sok? Hozzád képest kicsit túlöltöztem. - Már mindketten felvettük a ruháinkat. Barátnőmön egy ezüstös kék hosszú ruha volt. A vállait teljesen szabadon hagyta, csupán egy vékonyka pánt tartotta. A mellkasán egy kicsit lecsúszott, ezzel megmutatva egy picit, a dekoltázsát. Az egész egyszerűen volt nagyszerű. 
- Bella! Tökéletes vagy! És nem akarok többet erről vitázni.- Vettem két mély levegőt, majd kiszálltunk a furgonomból. Nem egy hintó az igaz, s én sem vagyok Csipkerózsika. Mert a hercegek csak bizonyos lányoknak járnak ki.
Egy újabb szippantás után felvettem az álarcom majd elkezdtünk felfelé lépkedni a hosszú lépcsősoron. A szervezők rendesen kitettek magukért. A színes lampionok bevilágítottak mindent. S a hold ezüstös fénye megcsillant a ruhákon. Az egész összhatás olyan érzést keltett, mintha egy tündérmesébe léptünk volna.
Ahogy megérkeztünk a bejárathoz a gyomrom görcsbe rándult. Egy középkorú férfi, üdvözlés képpen meghajolt, mire mi is tettünk egy kis pukedlit. Végül aztán bevezényelt minket a terembe. Ahhoz, hogy lejussunk az asztalokhoz, s a táncparketthez le kellett volna sétálnunk a lépcsőn. 
- Carol én erre nem vagyok képes.- Húztam közel magamhoz barátnőmet, hogy a hangos zene ellenére meghalljon.
- Ugyan már! Csak gyere utánam!- Súgott vissza a fülembe, majd ott hagyott. Odahajolt egy másik férfihez, majd aztán kihúzta magát, s kecsesen lépkedett lefelé. Én annak örülök, hogy eddig elértem ebben a szörnyetegben. S most mindenki előtt vonuljak végig egy 7 centis magas sarkúban, és mivel hogy bámulni fognak biztos az orra bukásom!
- Caroline Klinger!- jelentette be barátnőmet, azt hiszem, hogy a polgármester. Remek. miután sikeresen leért, ő is megfordult, s mindenki arra várt, hogy elinduljak. Lecsúsztattam a vállaimról a köpenyem, majd odaléptem én is a férfi mellé. Mindenki pillantását magamon éreztem. Hálás voltam Britt-nek ezért a maszkért, így nem láthatták az arcom lángolni. 
Pillanatokig csak álltam ott megkövülve. Láttam Sarah-t és John-t. Britt-et és barátait, ahogy engem néznek. Jobban mondva az egész terem engem bámult. Mintha sosem láttak volna még fehér embert. 
- Isabella Marie Swan!- kiáltotta el magát a mellettem álló férfi, ezzel elvéve tőlem minden féle lehetőséget a menekülésre.
Így nem volt mit tennem. Elindultam, s végig csak azért imádkoztam, hogy ne essek el. Ó Istenem, add, hogy ezt épségben megússzam, kérlek.


12 megjegyzés:

Krisssz írta...

Ahhh!! Tudtam én hogy Alice keze is benne van kissé. A ruha igazán szép. Kíváncsi vagyok Edward reakciójára, már alig várom magát a bált, már itt van de mégse. Itt abbahagyni :S Ez gonosz dolog volt.
Nagyon várom a következőt

EsztiIi írta...

Köszönöm Alice! Ez igazán kedves volt!...
Nagyon tetszett. Ès még tudni mondani egy egész halom dicsérö szót, de itt most abbahagyom!
:)
OMG.!!! Remélem Britt nem talál ki valami gonoszat Bella ellen.
WWWHHHÀÀÀ!! Caroline nénikéje igazán jó munkát végzett!
:)
Már nagyon várom a folytatást!

Puszi

Eszter^^

Sophie írta...

UHHH ez de durvaaa gyönyörű a ruha ..... no meg kiváncsi vok mit képzelhet most Britt .... Jujj ... beszélnünk kéne minnél előbb ...
puszi Ficsi

Névtelen írta...

Szia!
Anita ez csodás volt örömmel olvastam minden sort és hogy Brittnek nem sikerült a terve Alice pedig tündéri imádnivaló és Bella ruhája egyáltalán nem volt túlzás a bálba tökéletes volt Végre még ha csak erre az egy estére de végre kijöttek a csigaházukból a két lány és megmutatatták hogy milyen szépek is a természetes szépségük csak úgy ragyogott.Bella idegessége remegés pedig el fog múlni és az az idegen férfi csak nem Edward..?:P:P
És ha majd a maszk le fog kerülni mindenkiről ha egyáltalán le kerül hogy ezért még mit fog kapni Bella remélem hogy most az egyszer ki fog magáért állni vagy a bálba fogja Britt megalázni őt??Lesz aki megakadályozza a lányt vagy vissza felé fog elsülni a dolog.??Csodás szép és gyermeki izgatottsággal várom a következő fejezetet és abál eseményeit!
Melinda

Névtelen írta...

woww
nem szép ez a ruha :D
és naon tetszett ez a rész is :D
naon várom a kövit
puszii
Natii

Z. Regina írta...

Szia!

Ez is nagyon jó lett, tetszik a ruha!!! És nagyon várom már mi lesz a bálon!!! Edward mit fog szólni!!! (L) Siees!!! :) (Y)

Regina

Amy írta...

Kíváncsian várom a bált csajszi! A ruha gyönyörű! És ez egy jó kis feji volt!
Puszi!!!

Klajcsiií írta...

Szia!:)
ááá isteni egy fejezet lett.:DD Alice már csak Alice, jaj úgy imádom:DD milyen ügyesen becsempészte a ruhát.:DD és biztos nagyon szép volt benne, az a kis kígyó Britt meg kíváncsi vagyok milyen fejet vág mikor meglátja..:P nah meg Edikeee ajajj.:DDD
juj nagyon várom a kövi fejit*.*
pusziii

Szandi írta...

Szia!
Nagyon jó feji lett! Bocsi, hogy múltkor nem írtam komit, csak nem voltam itthon. Várom a kövit és Britt képét!
puszi: Szandi

Névtelen írta...

Szia Anita!
Szerintem kreatív ahogyan kitalálod a történetet és részleteit de az igazán szép benne az ahogyan leírod. Véleményem szerint nem számít az hogy a 15 kommentár helyett most csak 10 van a lényeg az hogy az a 10 mind pozitív és többet akar TŐLED. Azért írj mert szereted ezt csinálni és mint látod örömet okozol vele hogy megosztod ezt másokkal is. Tudom hogy szeretsz írni és tudom hogy 10 ember epekedve várja a folytatást. Kétségben hagynád ezt a 10 embert aki támogat azért az 5 emberért aki most épp nincs itt? Remélem nem, hisz te is látod mi itt vagyunk és szeretünk. Kell ennél több?
Puszi: BMD

Névtelen írta...

Nagyon jó lett! Imádom a történeted, csak így tovább:) már alig várom a folytatást

Lizzyke írta...

+még1komi
Szia!
Ma találtam rá a sztoridra, nagyon klassz imádom.
Csak kevés, akár egész nap olvasgatnám.
Remélem Bella hamar rájön, hogy Edwardék kicsodák.
És Bella testvére?
Hát nagyon nem szimpi a csaj, hogy magának akarja Edwardot.
Siess a kövel!!!

UI: Nekem egy van egy Edward&Bella sztoris blogom, ha van kedved nézz be és benne lennél egy linkcserében?
http://lionandlamb-love.blogspot.com/
Ha igen írj hozzám, pussz