BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
A fejlécet nagyon szépen köszönöm Mesi28-nak! Millió puszi érte :)

2010. augusztus 5., csütörtök

15. fejezet

Szaisztok!

Tényleg sajnálom, én nem figyeltem kellő képpen. De most már itt van. A bétázást pedig nagyon szépen köszönöm Amy-nek!

Bella:


A napok eseménytelenül teltek egymás után. Bár már nem kellett távol maradnom tőle, én még is próbáltam minimálisra csökkenteni a köztünk lévő kapcsolatot. Már ha ezt lehet egyáltalán annak nevezni. De azt hiszem, már Őt sem érdekli annyira a társaságom, s csak akkor szól hozzám, ha szükséges. Pár nap alatt sikerült kiölnöm belőle minden érdeklődést. Valahol mélyen bántott ez a tudat, de azt is tudtam, hogy ez a legjobb dolog, amit tehettünk. Hisz ki vagyok én? Egy jelentéktelen senki. Egy árva lány, aki sokkal tartozik ennek a családnak, s most kapott egy lehetőséget, hogy törleszthessen.
Ms Gordon már lelkesen dolgozott pár kreatív diákjával a darabon. Mi még semmi konkrétat nem tudhatunk, de  nagyon lelkesen beszél mindig róla. Csak annyit árult el, hogy egy Rómeó és Júlia alapú történet lesz, persze kicsit megváltoztatva, átforgatva az egészet. A meghallgatásig még két hét volt hátra. Jövő héten kitűzik a szereplők nevét, s egy hozzá kapcsolódó dalt, amit elő kell majd adni. Ezen a lapon kell feliratkozni, hogy melyik szerepet kívánjuk eljátszani. De ezen még rá érek aggodalmaskodni.
Holnap bál, Sarah pedig nyíltan kijelentette, hogy az egész családnak kötelező részt vennie rajta, hisz Ő is szervező volt. Ráadásul Caroline is rágja a fülem, hogy menjek vele. Így nincs más választásom, mint beletörődni a dolgokba, s jópofát vágni az egészhez.

A gondolataim folyamatosan pörögtek, s egyáltalán nem tudtam a házira koncentrálni. Így úgy döntöttem még sem csinálom meg ma őket, hanem elhalasztom hétvégre. Összeszedetem a neszeszerem, majd bementem a fürdőbe. Úgy döntöttem, hogy zuhanyzás helyett veszek inkább egy forró fürdőt. A vízhez öntöttem még fürdősót, s jó sok habfürdőt, aminek eper illata volt. Meggyújtottam két illógyertyát, ami nyugalmat árasztott. Odáig voltam a gyertyákért. Több tucat van már belőlük. Hát igen, van, aki a szalvétákat gyűjti, van, aki a képeslapokat. Én pedig a gyertyákat.
Hajamat felcsavartam, hogy ne érjen bele a vízbe, majd elnyújtózkodtam a sarokkádban. A meleg víz teljesen ellazította fáradt izmaimat, s az illatok pedig elbódítottak, erősen kellett koncentrálnom, hogy ne aludjak el. Fél óra lubickolás után, miután már a víz is teljesen kihűlt, úgy véltem ideje lenne végre kiszállnom.
Miután a fogaimat is alaposan megmostam, felvettem a pizsamám, majd végül bebújtam a jó meleg ágyikómba. Végre sikerült kicsit kikapcsolnom az agyam, így viszonylag elég hamar el tudtam aludni.


Edward:

- Alice! Ezek szinte mind egyformák, nem mindegy, hogy melyiket veszem fel? -kérdeztem meg húgomtól, mikor már vagy az ötödik öltönyt kellett felpróbálnom, mert Ő mindig talált rajta valami kivetnivalót.
- Nem! Nem gondolhatod komolyan, hogy hagyom, hogy valami vackot vegyél fel!?-Háborodott fel Alice. - Tökéletesnek kell lennie.-Mosolyodott el, majd magában dúdolgatni kezdett. Nagyon furcsa ez a lány.
- Bezzeg Em-et és Jas-t nem kínoztad meg ennyire.- Duzzogtam én is. Alice küldött felém egy mérges pillantást, majd miután ismét kihúztam magam elmosolyodott.
- Ne félj, tökéletesen fogsz festeni. És mielőtt megkérdeznéd, ez sem az igazi.-mondta, majd már nyújtott is felém egy újabb összeállítást. Ezt még háromszor játszottuk el. És ehhez társult még a nyolc pár cipő, amit fel kellett vennem. Mert ugye bár ő mindegyikben talált valami kivetni valót, hogy melyik miért nem illik az öltönyömhöz. Már délelőtt tíz óra van. Az én idegszálaim pedig már pattanásig feszültek.
- Woala! Látod, már meg is vagyunk!- Tapsikolt. Majd végig mutatott rajtam.
- Alice, tisztában vagy vele, hány óra van? Tizenkét órán keresztül kínoztál!- kiabáltam rá. Alice kicsit összerándult, így még kisebbnek hatott, szemeit pedig hatalmasra nyitotta. Csoda, hogy nem esnek ki a szemei. A hatás kedvéért még lebiggyesztette a száját, s ha képes lenne sírni, akkor biztos vagyok benne, hogy egy könnycseppet is kierőltetett volna magából. Azt hiszem ezzel még a legkőszívűbb embert is megolvasztaná.
Gyorsan magamhoz húztam, majd átöleltem. - De azért tényleg jó munkát végeztél.- hugicám arcára ismét visszaköltözött a vidámság, majd egy gyors puszi után kiviharzott a szobámból. Rosalieval máris nekiláttak a készülődésnek. Pedig még temérdeknyi időnk van. 
Én inkább csatlakoztam a fiúkhoz. 
- Hát ezt bebuktad Emmett.- Jasper pont most verte el sakkban, melák bátyámat.
- Inkább foglalkozz a kicsi Bella-val, ahelyett, hogy az én levegőmet rontod.- Kapta fel Emmett a vizet. Mindketten tudtuk, hogy nem fog sokáig duzzogni, csak sérti a férfiúi büszkeségét, hogy kikapott. 
Pedig tudja, hogy Jasper egy igazi stratéga. Nem is értem, hogy hiheti azt, hogy valaha is lehet egy kis esélye ellene.
Lehuppantam mellé a kanapéra, s elkezdtem nézni a meccset.
- Már nem bírod nélkülem Eddy fiú?- rebegtette rám a pilláit. Na mit mondtam?
- Hűtsd le magad Emmett! - figyelmeztettem azért, s ismét a tv-t kezdtem bámulni.



Bella:

- Bella! Megjöttek a ruhák! - kiabált be hozzám Brittany a konyhába. Ő teljesen bezsongott ettől az egész eseménytől. Imádott kiöltözni, s hercegnősdit játszani. Nem mondom, hogy én nem élveztem, de nem estem olyan túlzásokba, mint ő. Britt egy kisebb bőrönddel, s a ruhájával a kezében toppant be.
- Nem igaz, hogy egy csepp érdeklődést sem mutatsz a dolog iránt. Én alig bírok magammal. 
- Azt látom! - kuncogtam, majd rámutattam a háta mögött lévő bőröndre.
- Ó… én átmegyek Mary-hez készülődni. Tudod, kifestjük egymás körmeit, meg ilyesmik. - akár egy búgócsiga. Volna valaki olyan kedves, s leöntené egy kis vízzel? Emeltem tekintetem az ég felé, de persze amit kívántam nem történt meg. - Esetleg van kedved velem jönni? - kérdezte, de látszott rajta, hogy egyáltalán nem szeretné, hogy vele tartsak. Hát a testvéri szeretet nálunk úgy néz ki, hogy véges.
- Isten ments, hogy együtt töltsek egy egész napot a barbikkal.- feleltem nagy felháborodással a hangomban. -  És amúgy is, Carol is átjön hozzánk, s együtt készülődünk majd.- Fejeztem be mondandóm. Komolyan a hideg futkosott a hátamon. Ki bír ki úgy egy napot, hogy egész nap sikítozó nyafka lányok közt kell lennie?
- Rendicsek! Nah de én megyek is! Puszcsika!
- Sziamia! - integettem neki, s magamban jót nevettem stílusán. Kezd ráhangolódni az már biztos. Miután befejeztem a reggelim, elmosogattam, majd felmentem a szobámba felöltözni. Egy könnyed melegítő nadrágot, s egy szürke pólót kaptam magamra. Én nem a minél csinosabb, hanem a minél kényelmesebb annál jobb táborába tartoztam. Barátnőm érkezéséig még volt egy kis időm, így úgy döntöttem, hogy elnyúlok kicsit a tv előtt. A délelőtti adások nem épp valami izgalmasak. topshop… topshop… s még több topshop. Volt pár csatorna, amin pedig valamilyen meccs ment. Hát mit ne mondjak, az se nagyon érdekel, hogy pár melák srác hogy kergetőzik a labdával. Így gyorsan átkapcsoltam az Animal Planet-re. Az oroszlánokról volt benne valami műsor. Igazán érdekes volt... egészen addig, míg be nem aludtam rajta.

- Volnál szíves végre felkelni?- rázogatott Caroline. Nagy nehezen sikerült magamhoz térnem, s összeszednem magam.
- Ne haragudj. Bealudtam a tv-n. - vakargattam meg a fejem.
- Na nem mondod, amúgy volt olyan, hogy alvás nélkül végig néztél valamit? - mindketten felnevettünk, hisz egyikőnk sem emlékezett ilyesmire. Komolyan egy horror filmen is képes vagyok bealudni. Hát ez van.
- Akkor talán, ha összeszedted magad, neki is kezdhetnénk. Megjött már a ruhád? Annyira kíváncsi vagyok. - Kétkedve néztem rá.  Ő nem az én barátnőm. Hisz az csak egy ruha.

- Ühhüm. Már reggel megérkezett. Valahol itt kell lennie.- Mutattam körbe a nappalin.
- Most komolyan mondod, hogy még meg sem nézted, vagy csak szórakozol? - emelte fel a szemöldökét, amire én csak egy vállrándítással feleltem. Caroline elkezdett kutatni a ruha után. Smaragd zöld szemeivel pillanatok alatt ki is szúrta hol rejtőzik, s már szaladt is vele hozzám.
- Jajj én olyan kíváncsi vagyok. Biztosan gyönyörű.- Izgatottsága kezdett rám is ragadni, így én is igyekeztem lerángatni a zsákot a ruháról....................................(szalagszakadás)






- Ez meg mi? - Mutatott barátnőm a ruhára. Ami, hát hogy is fogalmazzak, egy cseppet sem volt szépnek mondható. Én nem értek hozzá, de nekem még a szabása sem tetszett. Hogy az anyagáról, már ne is beszéljünk.
- Nem tudom. Biztos valami hiba történt. Rossz ruhát küldtek, vagy nem is tudom. - kezdtem el tanakodni. - Az kizárt, hogy ezt a ruhát Britt választotta volna nekem.- Ráztam a fejem. 
- Áh szóval, ez is a te drága nővéred műve. Bella vedd már észre, hogy mit akar. Ő is látja, hogy Edward érdeklődik irántad, s azt hiszi, ha meglát ebben az ocsmányságban, akkor majd kiábrándul belőled.
- Ez nem igaz. - kezdtem volna tiltakozni, mire megint lehurrogott. 
- Dehogyisnem! De egy cseppet se félj, mert van egy tervem.








Sajnálom, de a komihatár még mindig él. 15 komi és jön a friss!
Puszi
Anita

16 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia!
bocsi de semmi újat nem took mondani. Nagyon jó.
mint mindig!
sya
Evi

Netty írta...

Nagyon jó lett :)
Brit, mint mindig most is hozta a formáját xD
Remélem hamar meglesz a 15 komi :)
Pussz: Netty ^^

Road írta...

szia
fantasztikus lett:D
nagyon-nagyon várom a folytatást
remélem mihamarabb hozod;)
puszii

Krisssz írta...

Hát már nagyon kíváncsi vagyok arra a tervre és magára a bálra. Gondolom nem ez a valami lesz majd Bellán. Ha jól sejtem Alica is tervezget valamit. Nagyon gyanus volt nekem az az öltöztetéses rész.
Már annira várom a bált :D

Wonnie írta...

Fuhh, nah most asszem erősitem egy picit a kommenteket XD
Nagyon teszett...
Edward meg Bella elég gyáva, avgy nem is tudom XD
Britt meg nagy szemét...:@
Remélem Carolnak jó ötlete van :D
Puxa

manóó írta...

jó rész lett! :)
remélem caroline átalakítja a rucit vagy vmi xD bitti csini lesz Bella. :)
nagyon várom a következőt. :)

Kata írta...

nagyon tetszett a rész. remélem jó ötlete lesz caroline-nak.. xD
kíváncsi vok a frissre. :)

0liana írta...

Nagyon tetszett:))Britt semmit sem javult:/De azér kiváncsi vagyok az ötletére:D Bella biztos gyönyörű lesz:P

0liana írta...

*Caroline ötletére:))Bocs a hibáért.

Névtelen írta...

Imádom(L)Britt nagyon kitolt bellával:S De Caroline biztos kitalál valami bombasztikusat x))És Edward majd elájul tőle*-*Nagyon nagyon várom a kövi részt:))Siess vele!!

Névtelen írta...

nagyon tetszett :D
Britt meg .. :@
idegesitő kis ...
naon várom a folytatást :D
köszi
puszi
Natii ŁŁ

Unknown írta...

Imádom!
Efgyszerüen eszméletlen volt!!
Terv, terv!
Remélem Britt pirosodni fog mérgében amikor meglátja Bellát!
Mert ügye nem ezt veszi fel?, vagy egy kicsit átszabbott változatát?!
Na de én Bellán egy vörös hosszú ruhát képzelnék el mert a a fehér böréhez az jól ál!!
Remélem Carolinenek van valami tartalék ruhálya otthon, amit Bella kénytelen felvenni!
:)
Bella ved már észre, hogy mit müvel veled Britt!

Már nagyon várom a folytatást!
:)
Puszi Eszter

Ui.: Bocs az ö;ü betük miatt! Külföldön vagyok és itt nincs hossssszú ö;ü...

Unknown írta...

Hát az elöbbi komit nem Susanna írta, hanem EsztiIi!
Svédországba vagyok é ezt írja ki valami miatt!
:)
Mégegyszer nagyon várom a folyatatást!
Sok sikert!

Puszi
Eszter

Névtelen írta...

Szia!
Nekem a barátnőm ajánlotta az oldaladat és nagyon magával ragadott , tetszik az írásodat és ahogy egészen máshogy vitted el a történet menetét..
Caroline mint valami modern tündér keresztanya Bella lenne a"cseléd" örökbe fogadott testvér csak azért mert Britt megmentette az életét ezért egy testvér semmit nem vár el ha igazán szereti a testvérét még ha nem is vér szerinti Edward a jóképű királyfi és innen indulnak a bonyodalmak igaza múlt kicsit más..A megfogalmazásod ahogy leírod a szereplőket és ahogy átadod minden érzelmet Bella "kötelességét" hogy törlesszen testvérének pedig nincs is miért a félelem hogy mi lesz a tűrés aggódás és a szeretet kezdetleges még ki nem alakult szerelem ellen harcol...A Cullen család emlékei nem múltak el Bellával szembe csak még jobban felerősödtek volna??
Nagyon ügyes vagy alig várom a bált!
Melinda

Morcoska írta...

Nagyon jó lett ez a fejezet is!
Brittany mint mindíg most is hozta a formáját XD
Kíváncsi vagyok a bálra (L)
Üdv:Rékuci XD

Sophie írta...

SZia Anita ! Visszajöttem ! De ezt most hanyagoljuk ! Hát a feji ..... pff... magával ragadó volt :D Én Bella hejébe már rég leütöttem volna Brittet csak sajna bellácska nem veszi észre a dolgokat ....::D:D de majd kialakulnak a dolgok én tudom :D:D
ezer puszi és bocsánat Ficsi